HAHA. Den enda i denna tråden som vet vad han pratar om är JackBerry, resten spelar över och gör Hässleholmen till ett slags Mini-Compton.
Har någon av er snorungar som anser er vara gangsters för ni kränger/köper en del weed någonsin gett er in i branschen på riktigt? Har ni tagit vagnen till en av våra värsta förorter som ensam svensk för att handla kvalitetsröka eller BRA ladd i större mängder hos nya kontakter på krita? Jag kan lova er att ni hade fan skitit på er av att stå där och vänta när klockan tickar och kranen drygar när man vet att överallt omkring dig vart du än vänder dig så finns det gängmedlemmar och poliser, enda anledningen till att du får stå där är för att alla vet att du är i orten för affärer.
Jag gjorde det ett par gånger, sen hade vi tydligen gemensamma bekanta som tyvärr är mina ovänner vilket ledde till att ligan planerade att klippa mina fingrar, vilket jag fick veta i efterhand, bara slumpen som gjorde att jag inte kom en gång till.
Jag tog ett beslut om att denna värld är ingenting för mig, köper av pålitliga kontakter längre ner i näringskedjan istället. Visst, hegget blir en lax dyrare men är du respekterad som en bra kund så kommer du aldrig känna det obehaget.
Nej, detta utspelades inte i Borås. Det hade varit tvärlugnt så länge det inte är "Norrbyledaren" du ska träffa.
Jag välkomnar er alla att sätta er på spårvagnen ut mot Bergsjön, hoppa av i Hjällbo och sen försöka fixa weed. Lycka till!
Hässleholmen är inte ens styrande "ort" i Borås, bara en sådan sak.