• 5
  • 6
2012-10-11, 21:36
Medlem
RostigaMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basseaker
Har en bra kontakt, fick det med 100kr rabatt också
Fan vilken schysst snubbe handlar du ofta av han/han då du fick rabatt? Blir nog att jag drar ner dit till netto och snackar lite med dom som alltid hänger där nån gång

EDIT: hon/han ska det va
Senast redigerad av RostigaMannen 2012-10-11 kl. 21:48.
Citera
2012-11-08, 18:09
Medlem
hoppidoppis avatar
Hej.

Ja, nu är det som så att kranarna har sett den här tråden, och vet vilka somliga utav er är.
Och de gillar inte att ni outar så jävla mycket på ett öppet forum. Det gynnar ingen.
Sluta snacka om någonting här, polisen läser allting, tro mig. Narkotikagruppen är inte "ur tjänst" längre, utan de haffar folk på löpande band. Outa ingenting, smsa ingenting. Ni såg inget, hörde inget, och ni säger inget.

Ha ingenting någonstans som kan binda er till brott (exempel är textloggar, gamla påsar, weedsmulor, rullpapper osv), eller binda någon annan till brott. Det är helt onödigt att ni ens skriver vad ni har köpt, när, vart och hur mycket, ni förstör bara för er själva och alla andra. HÅLL TYST OM ALLT OCH SÄG INGET TILL NÅGON OM NÅGOT SÅ ÄR DET LUGNT. I dessa tider av extrem span så får man fan vara försiktig. (Mer än vad det har varit på åratal. Kanske är det satsningen mot cannabis som regeringen investerade så mkt på som är anledningen?

Det är verkligen sjukt mkt span ute nu. Har 2 polare varav båda torskade förra veckan samtidigt på Kristineberg utanför "burken", när de väntade på en bekant som de skulle skjutsa någonstans tydligen. Där det är mest span just NU ska vara Norrby, Kristineberg, och Hässle. Förmodligen även Hulta, men det verkar vara lite lugnare. En utav mina vänner som torskade då torskade sedan igen någon dag senare, fast då var det inte pga att han väntade på någon, utan det var till synes random - men sen kände dem igen honom och började trakassera - som i sin tur resulterade i ytterligare än drograttfylla (Förmodligen iaf) och ett ytterligare narkotikabrott. (utöver den drograttfyllan och ringa som han hade fått nån dag innan) Det är knas nu, så ta det JÄVLIGT lugnt där ute!

Rekommenderar att inte ses så centralt, utan lite avskiljt ifrån civilisationen.
Någonstans där ni ser när något misstänkt dyker upp i tid, för där folk brukar ses nu så är det försent innan man hinner fatta att det är polisen.

Nämn ingenting här i fortsättningen om någonting. Ingen bryr sig (förutom snuten) vart ni ses, vad ni köper, hur ofta osv.... Idiotiskt, håll bara käften så kommer det här funka längre. (Inte för att kranarna någonsin kommer försvinna helt, men skulle hata om vänner och omtyckta sådana, även älskade kranar fortsätter hamna i såhär mycket skit på grund av att folk inte kan hålla sina käftar stängda.

Snuten kommer att manipulera er till sina egna syften, lura er, och använda vad ni säger och gör emot er, även om det inte verkar så. Lita inte på polisen, deras jobb är att sätta dit er. Om det här ska fungera i framtiden så kan ni fan inte säga något, spara något sms t.ex, eller något som helst narkotikarelaterat som kan binda någon till brott, eller väcka misstankar. Till exempel mot kranarna!

Btw, det händer ofta att boråspolisen sedan outar personuppgifter om golaren i fråga till de brottsmisstänkta, vilket sedan resulterar i grova konsekvenser. Det har hänt bekanta förut.

Pallar inte skriva mer, ska käka, men OUTA INGENTING, SPARA INGENTING OCH TA DET VÄLDIGT VARSAMT DÄR UTE I FORTSÄTTNINGEN.

MvH
Citera
2012-11-21, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoppidoppi
Det är verkligen sjukt mkt span ute nu. Har 2 polare varav båda torskade förra veckan samtidigt på Kristineberg utanför "burken", när de väntade på en bekant som de skulle skjutsa någonstans tydligen. Där det är mest span just NU ska vara Norrby, Kristineberg, och Hässle. Förmodligen även Hulta, men det verkar vara lite lugnare. En utav mina vänner som torskade då torskade sedan igen någon dag senare, fast då var det inte pga att han väntade på någon, utan det var till synes random - men sen kände dem igen honom och började trakassera - som i sin tur resulterade i ytterligare än drograttfylla (Förmodligen iaf) och ett ytterligare narkotikabrott. (utöver den drograttfyllan och ringa som han hade fått nån dag innan) Det är knas nu, så ta det JÄVLIGT lugnt där ute!

Din vän som blev tagen är en TORSK för att han åker runt och kör snorungar genom stan till oförsiktiga småbecknare i sin fula blåa bil för att få tag på holk och det resulterar med att man åker dit. Sedan kan han inte betée sig heller utan börjar skaka som en jävla epilektiker när polisen pratar med honom.
Citera
2012-11-21, 13:05
Medlem
Sammanfattning: hänger man med oseriösa skitungar åker man dit.
Citera
2012-11-21, 13:13
Bannlyst
Finns alltid tillgång till Cannabis, men många vill inte beblanda sig med desperata snorungar som tror Cannabis är karameller som säljs öppet.

Folk som tjatar om rabatter på gräs kan åka ner till DK och hämta ist. Personerna som hämtar och säljer tar en väldigt stor risk, speciellt nu för tiden. Så betala det ni ska och sluta diskutera priser, ELLER hämta gräset 50mil bort istället.

, att folk inte svarar. att det är dåligt tillgång, allt beror på att köparen är farlig att ha att göra med, inte på att gräs slutar säljas.

Som Hoppidoppi skrev nedan så är det span överallt i V-götaland där Gbg narkotikarotel tar han dom ärenden, och dom kan sin sak.

Så tips till er som köper, spara aldrig något info, inga sms, ring endast med och till oreggade tele, prata inte mängd eller vad ni ska köpa. bestäm ett möte ist och kom överens om minimum köp.

good luck alla weedbrothas
Citera
2012-11-22, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RostigaMannen
Fan vilken schysst snubbe handlar du ofta av han/han då du fick rabatt? Blir nog att jag drar ner dit till netto och snackar lite med dom som alltid hänger där nån gång

EDIT: hon/han ska det va

Har noll koll på Borås, men vet att det finns stor tillgång i Skene, vilket är nära Borås.
Citera
2013-07-11, 10:57
Medlem
HAHA. Den enda i denna tråden som vet vad han pratar om är JackBerry, resten spelar över och gör Hässleholmen till ett slags Mini-Compton.

Har någon av er snorungar som anser er vara gangsters för ni kränger/köper en del weed någonsin gett er in i branschen på riktigt? Har ni tagit vagnen till en av våra värsta förorter som ensam svensk för att handla kvalitetsröka eller BRA ladd i större mängder hos nya kontakter på krita? Jag kan lova er att ni hade fan skitit på er av att stå där och vänta när klockan tickar och kranen drygar när man vet att överallt omkring dig vart du än vänder dig så finns det gängmedlemmar och poliser, enda anledningen till att du får stå där är för att alla vet att du är i orten för affärer.

Jag gjorde det ett par gånger, sen hade vi tydligen gemensamma bekanta som tyvärr är mina ovänner vilket ledde till att ligan planerade att klippa mina fingrar, vilket jag fick veta i efterhand, bara slumpen som gjorde att jag inte kom en gång till.

Jag tog ett beslut om att denna värld är ingenting för mig, köper av pålitliga kontakter längre ner i näringskedjan istället. Visst, hegget blir en lax dyrare men är du respekterad som en bra kund så kommer du aldrig känna det obehaget.

Nej, detta utspelades inte i Borås. Det hade varit tvärlugnt så länge det inte är "Norrbyledaren" du ska träffa.

Jag välkomnar er alla att sätta er på spårvagnen ut mot Bergsjön, hoppa av i Hjällbo och sen försöka fixa weed. Lycka till!

Hässleholmen är inte ens styrande "ort" i Borås, bara en sådan sak.
Senast redigerad av Cheddar.Billy 2013-07-11 kl. 10:59.
Citera
2013-08-23, 17:58
Medlem
hur är det med tjack? går det fixa nåt sånt i nödfall vid hässleholmen eller nån rc eller nåt, tillfälligt i trakterna och ska på fest eventuellt...
Citera
2013-10-21, 18:22
Medlem
Är det ont om det gröna i Borås? Jag är ny i Borås så jag känner inte till några allmänt kända platser. Har hört att hässle o norrby är skit.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in