2012-05-11, 14:10
Medlem
skrelets avatar
Jag har alltid fått lära mig att tjejer som inte skriver så mycket till än eller dylikt, är inte så intresserad längre. Stämmer nog in på min flickvän.

Vi har vart tillsammans ungefär snart 5 månader, och prioriterar vänner och allt annat före mig.
Hon antingen jobbar och går i skolan (visst jag förstår att hon har ett eget liv) men i början var hon inte sån här. Vi pratar nästan aldrig nu mera. När hon väl har tid, ja då ska hon jobba någon annanstans. Har man distans förhållande så får man väl för fan ge sig lite tid åt förhållandet, annars är det dött lopp. Börjar tröttna på detta nu, jag får ingen som helst uppmärksamhet av min brud.

Antingen så har hon hittat någon ny, eller så bryr hon sig inte längre, jag överväger snart att dumpa fan skapet.

Någon som vart med om liknande? Vad gjorde ni i eran situation?
Citera
2012-05-11, 14:13
Medlem
Jag hade distansförhållande och hon var whiny och skällde ofta på mig
bara för hon blev så förbannad hela tiden åt allt o alla.
Hon verkade inte bry sig mycket ju mer tiden gick.
We broke up.

Jag har hittat en ny och hon är fan underbar, vi har så mycket gemensamt och det
känns verkligen rätt för första gången i mitt liv.
Citera
2012-05-11, 14:17
Medlem
stom72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skrelet
Jag har alltid fått lära mig att tjejer som inte skriver så mycket till än eller dylikt, är inte så intresserad längre. Stämmer nog in på min flickvän.

Vi har vart tillsammans ungefär snart 5 månader, och prioriterar vänner och allt annat före mig.
Hon antingen jobbar och går i skolan (visst jag förstår att hon har ett eget liv) men i början var hon inte sån här. Vi pratar nästan aldrig nu mera. När hon väl har tid, ja då ska hon jobba någon annanstans. Har man distans förhållande så får man väl för fan ge sig lite tid åt förhållandet, annars är det dött lopp. Börjar tröttna på detta nu, jag får ingen som helst uppmärksamhet av min brud.

Antingen så har hon hittat någon ny, eller så bryr hon sig inte längre, jag överväger snart att dumpa fan skapet.

Du bör avsluta.
Sök kvinna utomlands, svenskor är för krävande och bortskämda.
Citera
2012-05-11, 14:20
Medlem
-Wasteland-s avatar
Du har förmodligen betett dig som en svag och bekräftelsetörstande toffel och därför har hon tröttnat. Sen har jag aldrig förstått varför i helvete man vill ha ett distansförhållande.
Citera
2012-05-11, 14:29
Medlem
Citat:

hur sällan träffas ni då.dåligt eller bra sex i era samlag.
Citera
2012-05-11, 14:30
Medlem
skrelets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Du har förmodligen betett dig som en svag och bekräftelsetörstande toffel och därför har hon tröttnat. Sen har jag aldrig förstått varför i helvete man vill ha ett distansförhållande.

Våran situation är lite svårare än bara ett "distansförhållande" som inte alls är så jätte långt. Jo har nog betett mig som en toffel och är fan på tiden att vända på steken. Man pallar inte hur mycket som helst heller.
Citera
2012-05-11, 14:32
Medlem
skrelets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runarstres
hur sällan träffas ni då.dåligt eller bra sex i era samlag.

kan gå 2 3 veckor innan vi syns, pratar aldrig i telefon, smsar aldrig heller, ända chansen är att prata på kvällen, eller mer chatta.

Vi har bra sex när vi ses, kan ha sex 3 ggr på en kväll, så där ligger inte problemet.
Citera
2012-05-11, 14:56
Medlem
Be om att få mer plats i hennes liv. Ifall hon skyller ifrån sig, så har du svaret.
Citera
2012-05-11, 15:07
Medlem
Lerdrics avatar
Jag tror att det spelar ingen roll vad du säger,hon har börjat tröttnat men troligtvis rädd själv för att göra slut. Så gör dig en tjänst och avsluta det nu.
Citera
2012-05-11, 15:09
Medlem
Janne-Taikons avatar
Varför är du kvar i förhållandet om det inte funkar?

Jag menar du vet att ett förhållande inte ska vara så här, ändå måste hämta tips från FB, hur du ska göra?

Att fatta egna beslut är en del av att vara vuxen, vet du.
Citera
2012-05-11, 15:12
Medlem
skrelets avatar
Jag är kvar för att det har funkat bra när hon inte behöver jobba (hon går på internat) på skolan. Då syns vi på helger, och allt har funkat bra.

Men på senare tid så har hon slutat att höra av sig, och verkar inte alls lika intresserad längre.

Är nog ända alternativet att dumpa.
Citera
2012-05-11, 16:01
Medlem
MechanicalBoys avatar
Citat:
Jag är kvar för att det har funkat bra när hon inte behöver jobba (hon går på internat) på skolan. Då syns vi på helger, och allt har funkat bra.

Men på senare tid så har hon slutat att höra av sig, och verkar inte alls lika intresserad längre.

Är nog ända alternativet att dumpa.

Innan du dumpar så borde ni kanske ta ett snack. Vem vet, kanske är något annat så är problemet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in