Körde på lite extra hårt med min dåvarande tjej, slant ut och missade på vägen in...
*snap*
"Aj, fan vad ont det gjorde" tänkte jag.. Körde på lite till men det gick inte, gjorde bara ondare och ondare.. Sen började det lukta blod, att det var från mig det vägrade min hjärna tro på så jag säger "vafan! du har ju mens! blääääää!".
Tänder lampan och det är en stooooor blodpöl i sängen.. Inser att det är min balle som pajat (frenolum)..
Ringer i panik brorsan och rådfrågar (klockan är väl kanske 03.00 på natten en vardag). Han ger det goda rådet att ringa morsan...
"Är du dum i huvudet?!?!" frågar jag...
Fem minuter senare ringer morsan då brorsan ringt upp henne trots jag sa nej...
Hon undrar om hon ska komma över och titta på det
Jag avböjer såklart och hon ber mig ringa sjukvårdsupplysningen.
Sjukvårdsupplysningen säger att detta är vanligt och det kommer göra ont några dagar.. Jag tror inte på att det är vanligt..
Jag har ju för fan en stor svart krater under ollonet! Jag ställer på dom och förklarar hur det ser ut, hon börjar låta orolig och säger att det nog är bäst jag kommer in direkt imorgon bitti.
Jag somnar efter ett par timmar och ett par alvedon..
Gick aldrig till akuten..
Och nej, jag är inte vanskapt idag, jag har världens snyggaste FB kuk om än inte den största
Min första gång är nog den sjukaste... Vågar tyvärr inte berätta allt då jag är rädd för att outa mig, många som har hört storyn..
Det involverade utomhussex i en buske, båda spydde, jag glömde ta av mig kondomen när jag skulle pissa mm mm