2014-03-25, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelJones
För några år sedan blev jag avsugen av en tjej. Problemet var bara att jag var så sjukt jävla pissnödig att det gjorde ont. Men jag ville ju gärna finisha innan toabesöket.
Men när jag var påväg att komma i munnen på henne kändes det samtidigt som jag skulle pissa som aldrig förr. Så för att det inte skulle ske så greppade jag tag om hennes huvud sekunden innan jag kom(jag trodde jag skulle pissa henne i käften) och slängde iväg hennes huvud rakt in i väggen. Självklart så kommer det inget piss utan en vanlig sats.
Hon blir självklart jävligt förvånad och frågar vad jag håller på med, varpå jag säger att jag trodde att jag skulle pissa henne i munnen.
Vi garvade ganska gott efteråt

Faaan vad braaa hahahhaha xD
Citera
2014-03-25, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NutKick
Runt 16 strecket hade jag ordnat med en liten blond sötnos i hemtrakterna. Dyngpackad men ändå stel och oerfaren som man var lyckades jag avfyra en trippelprutt! - Om det skulle ske idag skulle jag börja garva åt det, men då var man som sagt oerfaren. Dock låtsades jag som att inget hände i hopp om att lill-blond inte hade hört något, vilket hon uppenbarligen hade gjort
... Och efter alla dessa förutsättningar så kunde jag inte heller få upp Chorizon

Haha, dagens skratt!
Citera
2014-03-25, 15:21
Medlem
enflaskavitts avatar
Var iväg på en utlandsresa men polarna förra sommaren. Destinationen var ett riktigt slaskparadis där alla fick ligga. Hur som, kväll nummer ett raggar jag upp någon brud jag tycker verkar skön. Efter någon timmes grindande och några shots börjar aftonen gå mot sitt slut och vi bestämmer oss för att gå hem till henne. Vid hennes hotell väntar jag på en lucka för att kunna springa upp på hennes rum utan att Gestapo i receptionen ser. Väl på hennes rum däckar jag direkt och vaknar några timmar senare och ba, vafan? Traskar hem och köper lite käk på vägen.

Kväll nummer två träffas vi igen och efter samma veva som kvällen innan beger vi oss den här gången till mitt hotell. Denna gången är hon plakat och däckar direkt.

Kväll nummer tre. Tredje gången gillt tänker jag och vi åker ännu en gång till mitt hotell. Jag har köpt en påse Kamagra i den lokala porrbutiken som jag tänkte testa. Vi sätter oss i baksätet på en taxi och beger oss mot hotellet. Vi hånglar och tafsar lite varpå hon helt plötsligt börjar prata med någon i framsätet, trots att det inte sitter någon där. WTF tänker jag, men lägger ingen energi på det.

När vi kommer hem till hotellet häller jag vätskan med erektionsmagi i ett glas vatten och väntar otåligt på effekt. Vi sätter oss hos grannen med en varsin kall öl en 20 minuter innan jag känner hur åderpålen reser sig. Jag drar med mig bruden in i mitt rum igen och börjar akten. Efter en stund ser jag att det står en flaska vatten bredvid sängen och jag säger lite skämtsamt ''vattenpaus'' varpå hon säger
- Ska du inte fråga om Annika också vill ha lite vatten?

Vad i hela helvette tänkte jag, drar ut kuken och försöker somna trots att denna uppenbarligen rubbade tjejen ligger bredvid och snazen är hård som flinta. Tjejen hette alltså inte Annika utan det var namnet på hennes låtsaskompis

Man kanske skulle anat något redan i taxin men men, inte mycket att göra när man är sugen!
Citera
2014-03-25, 17:19
Medlem
WhatDoctors avatar
Finlandsbåten -09, fastnade i klorna på en manshungrig milf med läderbyxor och tribal tatto i svanken.
Ett hål är ett hål liksom så vafan.

Drar till hennes hytt för att ligga lite snabbt när hennes väninna kommer in och vill vara med.
Jag var skitfull och hinner inte riktigt säga något och innan jag hinner tänka efter så står jag där och dubbelmackar två 40+are. Stryper ena med ett par läderbyxor medans den andra rappar till mig på ryggen med en rosa latexpiska med små kulor på.
Klamydia fick jag också.
Citera
2014-03-25, 18:57
Medlem
forbaskadbaskers avatar
1. Var på fest hos en polare i ungdomens dar och där lyckades man hitta en kvinna. Slutar med att vi har sex i polarens säng. Helt plötsligt när vi ligger där så kommer en full snubbe in i rummet och sätter på någon låt på datorn som stod på bordet inte så långt ifrån. Sedan gick han ut därifrån som om inget hänt.

Som om det inte räckte så visade det sig att hon var oskuld eller hade mens och det var något man märkte efteråt när polarens säng hade blodfläckar överallt. Kände mig lite taskig men han tyckte det var värt det! Schysst grabb.

2. En fräsch händelse från den gångna veckan när min KK var på besök. Den senaste tiden har vi varit inne på att ha analsex och det utfördes även den här gången. Allt börjar bra och vi byter lite ställningar. Till slut rider hon och när det var klart och hon steg av så märkte jag att den största delen av min nedre region var full av avföring. Vi både tyckte det var rätt otrevligt kan man väl lugnt säga. Men det var bara in med oss i duschen och sängkläderna i tvätten. Kommer förmodligen inte vara lika lockande nästa gång hehe
Citera
2014-03-26, 05:37
Medlem
Baduffs avatar
Innan jag förlorat oskulden så hade jag en ganska fin tanke om att den skulle förloras till min älskade flickvän (som jag inte hade) i mitt nedsläckta pojkrum, med hennes tonårskropp endast upplyst av levande ljus och till tonerna av romantisk musik. Självklart skulle jag laga henne en avancerad middag innan dess och ge henne en lång massage.

Jag var dock under denna tid ganska glad i den lokala hembrända drycken och under skolavslutningen så fanns varken romantisk musik eller särskilt mycket vett i skallen. Jag vandrade omkring planlöst bland alla människor tills jag fick ögonkontakt (i den mån det gick) med en tjej som jag raggat på innan. Utan att ha sagt ett ord till varandra så går vi hand i hand till närmaste mörka gränd där vi kan vara ensamma, vilket är parkeringen till Jehovas Vittnens maffiga byggnad.

Vi lägger oss rätt på asfalten och kör igång i missionären och det tar inte lång tid innan jag känner att jag kommer komma. Eftersom jag inte vill komma direkt så går jag ned på henne men känner fortfarande att jag kommer, vilket jag gör - genom munnen! Allt därefter känns som en dimma, men jag är ganska säker på att jag lyckades vrida bort huvudet i rätt tid, dock så är jag så full och förvirrad över vad som hänt att jag bara reser mig och lämnar kvar henne liggandes på asfalten med en stor spya bredvid. Efter några steg ser jag att ett par skuggor stå i bakgrunden och som antagligen sett min första "kärleksakt".

Toppar det hela genom att tappa bort min sko och vandra runt inne i stan med ett sexpack på ena foten. Träffar min otroligt vackra gympalärare som jag är smått förälskad i och berättar blödigt för henne om vad som hänt och hur besviken jag är att jag inte förlorade den med någon fin som henne. Som tur var detta innan sommarlovet och när jag började skolan igen så hade jag redan förlorat alla hjärnceller och heder att jag inte brydde mig om att se min oskuldstjuv i ögonen, min gympalärare såg jag dock aldrig igen <3
Senast redigerad av Baduff 2014-03-26 kl. 05:51.
Citera
2014-03-26, 11:05
Medlem
Pungen-s avatar
Körde på lite extra hårt med min dåvarande tjej, slant ut och missade på vägen in...

*snap*

"Aj, fan vad ont det gjorde" tänkte jag.. Körde på lite till men det gick inte, gjorde bara ondare och ondare.. Sen började det lukta blod, att det var från mig det vägrade min hjärna tro på så jag säger "vafan! du har ju mens! blääääää!".

Tänder lampan och det är en stooooor blodpöl i sängen.. Inser att det är min balle som pajat (frenolum)..
Ringer i panik brorsan och rådfrågar (klockan är väl kanske 03.00 på natten en vardag). Han ger det goda rådet att ringa morsan...
"Är du dum i huvudet?!?!" frågar jag...

Fem minuter senare ringer morsan då brorsan ringt upp henne trots jag sa nej...

Hon undrar om hon ska komma över och titta på det

Jag avböjer såklart och hon ber mig ringa sjukvårdsupplysningen.
Sjukvårdsupplysningen säger att detta är vanligt och det kommer göra ont några dagar.. Jag tror inte på att det är vanligt.. Jag har ju för fan en stor svart krater under ollonet! Jag ställer på dom och förklarar hur det ser ut, hon börjar låta orolig och säger att det nog är bäst jag kommer in direkt imorgon bitti.

Jag somnar efter ett par timmar och ett par alvedon..

Gick aldrig till akuten..

Och nej, jag är inte vanskapt idag, jag har världens snyggaste FB kuk om än inte den största

Min första gång är nog den sjukaste... Vågar tyvärr inte berätta allt då jag är rädd för att outa mig, många som har hört storyn..
Det involverade utomhussex i en buske, båda spydde, jag glömde ta av mig kondomen när jag skulle pissa mm mm
Senast redigerad av Pungen- 2014-03-26 kl. 11:11.
Citera
2014-03-26, 12:45
Medlem
Pungen-s avatar
Sedan har man ju fått chokladtopping på glasstruten några gånger vid analsex med...
Citera
2014-03-26, 13:10
Medlem
19 år gammal, bor hemma hos en brud som är 39 år. Klockan är runt 13:00, efter vi knullat överallt i lägenheten så går vi in till hennes sovrum för att fortsätta där. Hennes pojke skulle komma hem från skolan vid 14:00. Vi ligger i sängen och hon rider av mig, det är hög musik i lägenheten. Plötsligt så öppnar någon dörren in till sovrummet och där står pojken hennes. Han vänder lika snabbt och sätter sig i soffan i vardagsrummet, jag tar på mig kläderna snabbt som fan och går ut och sätter mig bredvid honom. "Ledsen att du behövde se det där"

Efter det så var han inte så kaxig längre.
Citera
2014-03-27, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slaktabruden
Eller hur. Sånt som kan hända med utanförskap och mobbing. Har ingen säng

Men du verkar ha skön inställning till livet allafall. Du hymlar inte om vad du gör och vem du är. Sånt gillar ja, lycka till
Citera
2014-03-27, 12:00
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baduff
Innan jag förlorat oskulden så hade jag en ganska fin tanke om att den skulle förloras till min älskade flickvän (som jag inte hade) i mitt nedsläckta pojkrum, med hennes tonårskropp endast upplyst av levande ljus och till tonerna av romantisk musik. Självklart skulle jag laga henne en avancerad middag innan dess och ge henne en lång massage.

Jag var dock under denna tid ganska glad i den lokala hembrända drycken och under skolavslutningen så fanns varken romantisk musik eller särskilt mycket vett i skallen. Jag vandrade omkring planlöst bland alla människor tills jag fick ögonkontakt (i den mån det gick) med en tjej som jag raggat på innan. Utan att ha sagt ett ord till varandra så går vi hand i hand till närmaste mörka gränd där vi kan vara ensamma, vilket är parkeringen till Jehovas Vittnens maffiga byggnad.

Vi lägger oss rätt på asfalten och kör igång i missionären och det tar inte lång tid innan jag känner att jag kommer komma. Eftersom jag inte vill komma direkt så går jag ned på henne men känner fortfarande att jag kommer, vilket jag gör - genom munnen! Allt därefter känns som en dimma, men jag är ganska säker på att jag lyckades vrida bort huvudet i rätt tid, dock så är jag så full och förvirrad över vad som hänt att jag bara reser mig och lämnar kvar henne liggandes på asfalten med en stor spya bredvid. Efter några steg ser jag att ett par skuggor stå i bakgrunden och som antagligen sett min första "kärleksakt".

Toppar det hela genom att tappa bort min sko och vandra runt inne i stan med ett sexpack på ena foten. Träffar min otroligt vackra gympalärare som jag är smått förälskad i och berättar blödigt för henne om vad som hänt och hur besviken jag är att jag inte förlorade den med någon fin som henne. Som tur var detta innan sommarlovet och när jag började skolan igen så hade jag redan förlorat alla hjärnceller och heder att jag inte brydde mig om att se min oskuldstjuv i ögonen, min gympalärare såg jag dock aldrig igen <3

LoL kan detta möjligen utspelat sig i Arboga ?
Citera
2014-03-27, 12:16
Medlem
nnnipzs avatar
Var på fest en midsommar och fick tag i nån skabbig brud med stora bröst. Hittade en säng i källaren och den sängen verkade perfekt att utöva samlag i. När jag fått av mig allt utom kalsongerna kommer en kille på kanske 190 och med en jävla massa muskler. Full som jag var han jag inte reagera innan jag med mina typ 62 kilo var upptryckt mot väggen med hjälp av stryptag och hotad med spö för jag "snott hans tjej". Efter någon minut i denna ställning hade killen äntligen lugnat ned sig. Jag klädde på mig och tog bruden hem till mig för att vara på den säkra sidan. Det var det sämsta fyllesexet någonsin och jag fick klamydia.

En annan fest i samma hus och samma källare hade bestämde sig jag å min kompis för att ha snoppmätartävling i tvättstugan. När vi langat fram våra kukar kommer en tjej in, klär av sig och skriker:
"Jaaa, trekant!!".
Vår reaktion blir :
"Eeeh, nej?"
Sedan puttar vi ut tjejen och kastar ut hennes kläder efter henne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här