2012-05-11, 05:25
Medlem
Kedoxs avatar
Har 4 av både skumma och lite värre att bjuda på

1. Som nykläckt 18-åring lyckades jag slå följe med en brud på runt 25 till hennes hode. Väl i sängkammarn så rycker jag av mig kläderna kåt som en tupp medan hon tar det lite lugnare. Men när hon väl drar av sig trosorna så hör jag hur det rasslar till och uppmärksammar att hon har 10-12 piercingar i fittan som hon dessutom börjar fästa konstiga grejer i som jag aldrig sett förr. Men vi knullar på även om jag är aningen obekväm. Kan tänka mig att känslan av att knulla henne skulle kunna jämföras med att knulla en konservburk med mjukt innanmäte. Riktig bondage-brud!

2. Denna händelse var mitt fel. Har just dragit över en brud och vi är i stort sett färdiga när min mobil ringer. Eftersom jag inte ser det lyser antar jag att den ligger i byxfickan på golvet så lutar mig mot nattduksbordet och tar upp en tändare och tänder *FVOV* hennes hår tar eld dock typ självslocknar det snabbt men en hel del hår på hennes huvud har blivit väldigt kort, hon var inte så glad

3. Möjligtvis den värsta. Ligger och pippar stenhårt med ett av de finare sliddjuren jag legat med då hon kläcker ur sig "Du, eh jo jag är faktiskt född x-x-x-x". Hon sa alltså sitt födelseår vilket skulle betyda att hon inte var mer än 13 år. Hon hade själv påpekat flera gånger att hon var 16. Sliter mig upp ur sängen och rycker åt mig hennes plånbok och checkar hennes ID, och jovisst fan är hon 13.... Den dagen lärde jag mig att även en vrålhet brud kan få ett mastodontstånd att slakna bara hon säger fel saker. Var själv 19 vid händelsen.

4. Detta var med en jämnårig skolkamrat i 8an. Vi hade flörtat lite då och då och hur som haver så var vi hemma hos henne och skulle doppa fläskfilén i marinaden, lägger oss i hennes säng då kärringen säger "Nej usch det här går inte, inte här FARMOR kan se mig" mina ögon blir som tefat då hennes farmor var död. Men hon insisterar på att vi ska gå ner i källaren. Slutar med att vi ligger i källaren i ett hörn i en trång jävla sovsäck med både täcke och filtar över säcken.. hon VÄGRAR göra något om inte våra huvuden är täckta för hon vill inte att hennes döda farmor ska märka av henne. Trångt och jävligt var det men jag lyckas väl peta in den några gånger men efter en kvart ger jag mig och går därifrån sur som fan för att hon pratar trams och säger att hon kan gå upp och hålla på med självbefläckelse om farmor nu inte klarar av att se henne knulla ..Hon sitter säkerligen på mentalsjukhus idag!
Citera
2012-05-11, 11:08
Medlem
tglrs avatar
4:an... Vad fan?!

Jag har faktiskt lyckats klara mig från dessa pinsamheter, om än väldigt nära ett par gånger att föräldrar eller syskon kliver in genom dörren.
Citera
2012-05-11, 11:59
Medlem
Vet inte ifall detta riktigt hör in till denna tråd dock men, när jag var typ 17 var jag ute och drack med några vänner. Så började jag och en tjej hålla på lite, sen gick vi på en promenad bara vi två. Vill började hålla på lite extra och hon var villig att göra det ute, så vi slängde oss bara vid väg kanten och började. Men efter en stund så kom det en bil och tutade på oss så vi förflyttade oss några meter så man inte sågs ifrån vägen. Och precis när jag skulle köra in den igen, så märkte jag att det var ner klippta brännässlor överallt på backen... Och så tursam som man var så råkade jag lägga min penis på en utav dem så jag inte fick upp den. Så med en pinsam röst sa jag att det inte gick, så gick jag med raska steg därifrån med svansen mellan benen.

Sorry för stavfel, hoppas historien var underhållande.
Citera
2012-05-11, 13:40
Medlem
Nateriouss avatar
När jag för första gången skulle ge mig på att ha en 69:a med en tjej så missuppfattade jag de hela och la mig över henne och hennes ansiktsuttryck blev "??"..

Hände när jag var 14-15
Citera
2012-05-11, 13:58
Medlem
bennes avatar
Började sexa med en tjej utomhus på en gräsmatta, efter cirkus fem minuter så känner jag hur det börjar klia och krypa på kroppen och så märker vi att hon har legat med huvudet/håret rakt i ett bo med svartmyror. Så vi flyger upp och hon står och shakear kroppen och huvudet för att få bort alla myror.

Tråkigt att det skulle avbrytas sådär men fick ändå komma hem till henne dagen efter
Citera
2012-05-11, 13:58
Medlem
gipuzkoas avatar
Var väl när jag skulle sätta dit sista klämmen och missade själva grottan. Slutade med att man drog hela paketet stenhårt mot hennes mage så strängen brast.. Har inte läkt helt och detta var över 1 år sedan nu.
Citera
2012-05-11, 14:05
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gipuzkoa
Var väl när jag skulle sätta dit sista klämmen och missade själva grottan. Slutade med att man drog hela paketet stenhårt mot hennes mage så strängen brast.. Har inte läkt helt och detta var över 1 år sedan nu.

Du är i alla fall i gott (?) sällskap. Från Arne Weises memoarbok "I blickpunkten":

Citat:
Ursprungligen postat av Arne Weise
Mitt första försök till samlag blev en katastrof.

Vissa unga damer hade rykte om sig att vara frigjorda. Enligt "experterna" bland oroliga tonårsgrabbar var de "görkåta".

En hörsammade locktonerna. Sedan låg jag och stötte mellan resåren till hennes trosor, ty så frigjord var hon nu inte att hon hade velat ta dem av sig. Jag pressade på utan att nå mitt mål till dess hudsträngen mellan ollonet och förhuden brast. Det gjorde fruktansvärt ont.

Förödmjukad och blodig lommade jag hem.
Senast redigerad av Uncle Duke 2012-05-11 kl. 14:08.
Citera
2012-05-11, 14:32
Medlem
HappyHappenings avatar
1: jag hade sovit hemma hos min dåvarande flickvän och vi bestämde oss för att ha sex även på morgonen. jag tror att jag var 16 då, iaf så bodde hon hemma hos hennes föräldrar. själva akten gick utan problem men däremot efteråt så låg jag och vila helt naken på rygg i hennes säng medans hon klädde på sig då jag tyckte att det var fruktansvärt varmt (det var runt maj och hennes rum var riktad mot solen). hennes mamma bestämde sig då att det var en bra idé att komma in utan att knacka men det slutar inte där utan det hon gör är att stå klart och prata färdig i typ 20 sekunder innan hon går ut igen... det var några år sen men tycker fortfarande att det är hur pinsamt som helst!

2: jag hade varit på fest och fått hänga med en tjej hem. väl där så sker allt utan problem förutom att vi hade glömt att stänga dörren då vi hade så bråttom till sängen. dagen efter när jag vakna bakfull och eländig och ville ha lite frukost kommer hennes farsa in till köket och var hur bitter som helst, fick senare reda på att hennes föräldrars rum var mittemot och att dom alltid har dörren på glänt.

kände den här tjejen lite sen innan men kan säga att jag aldrig har vågat mig ens i närheten av henne igen då jag är rädd för att hennes pappa numera
Citera
2012-05-11, 14:51
Medlem
NutKicks avatar
Runt 16 strecket hade jag ordnat med en liten blond sötnos i hemtrakterna. Dyngpackad men ändå stel och oerfaren som man var lyckades jag avfyra en trippelprutt! - Om det skulle ske idag skulle jag börja garva åt det, men då var man som sagt oerfaren. Dock låtsades jag som att inget hände i hopp om att lill-blond inte hade hört något, vilket hon uppenbarligen hade gjort
... Och efter alla dessa förutsättningar så kunde jag inte heller få upp Chorizon
Citera
2012-05-11, 14:58
Medlem
Denna är inte pinsam, men väldigt skum och tämligen misslyckad.

Var på en festival, redigt packad.

Det flyter på som det ska innan, men när väl kläderna är av, går någonting fel.. Väldigt fel.
Märker att något är konstigt, men märker inte vad pga att jag är redigt dragen, och får inte riktigt upp den alls, eftersom någonting är fel.

När jag ska byta hand att göra magi med märker jag vad som är fel. Min handled är av. Tar ett tag innan jag märker det, så jag försöker. Tänk dig en slak, helt lealös hand gunga mot damens underliv och troligen ett väldigt ansträngt ansiktsuttryck då jag verkligen försökte röra fingrarna.

När jag kommer på vad det är, känner jag att det är lika bra att ge upp.

-Du.. Min handled är av.

Hon tog det relativt lugn, tror hon var rätt besviken. Men ansiktsuttrycken på människorna utanför var ganska oslagbara.

När jag kom hem var det jätteskoj att berätta för päronen vad som hänt. Var 06 eller 07 så var 16 eller 17 år vid tillfället.

Kallas än idag "handleden" när jag kommer till campet jag bodde vid det året. Asfyndigt.
Citera
2012-05-11, 15:24
Medlem
dannywtfs avatar
Själva akten i sig var inte direkt misslyckad mer än att man hade vinballe ett tag, utan det jobbiga var dagen efter när man fick skjuts hem av henne och hennes morsa som ändå skulle åt samma håll. DEN stämningen som infann sig i bilen var spejsad...
Citera
2012-05-11, 15:52
Medlem
Kariminells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballsmash
Denna är inte pinsam, men väldigt skum och tämligen misslyckad.

Var på en festival, redigt packad.

Det flyter på som det ska innan, men när väl kläderna är av, går någonting fel.. Väldigt fel.
Märker att något är konstigt, men märker inte vad pga att jag är redigt dragen, och får inte riktigt upp den alls, eftersom någonting är fel.

När jag ska byta hand att göra magi med märker jag vad som är fel. Min handled är av. Tar ett tag innan jag märker det, så jag försöker. Tänk dig en slak, helt lealös hand gunga mot damens underliv och troligen ett väldigt ansträngt ansiktsuttryck då jag verkligen försökte röra fingrarna.

När jag kommer på vad det är, känner jag att det är lika bra att ge upp.

-Du.. Min handled är av.

Hon tog det relativt lugn, tror hon var rätt besviken. Men ansiktsuttrycken på människorna utanför var ganska oslagbara.

När jag kom hem var det jätteskoj att berätta för päronen vad som hänt. Var 06 eller 07 så var 16 eller 17 år vid tillfället.

Kallas än idag "handleden" när jag kommer till campet jag bodde vid det året. Asfyndigt.
Fyfan vad festligt! Kom smärtan sen efter att du märkte att handleden var av ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in