Citat:
Ursprungligen postat av Framer
sedan en kanske lite oftopic fråga men är det dyrt med taxi för att ta sig runt och hur ställer dom sig till att köra folk till något av ovan ställen .?
Av de ställen som finns runt och i Köln skulle jag utan tvekan rekommendera Samya till någon utan bil. Mondial har samma ägare som Samya, men klubben håller "lägre" klass. Trauparadis är en bordell, så dit gå du och betalar, har sex i 30-60 minuter och går sedan därifrån. På Samya är det lätt att spendera en heldag på med bastu, terass, fri öl, mat och 30-50 kvinnor att umgås med. Att åka taxi dit är inga problem, och taxichaufförer har inga problem att hitta dit. Dock förekommer det att vissa chaufförer vill köra dig till tillexempel Roemerbad och andra sämre klubbar istället. De får betalt av vissa klubbar om de tar dit kunder och ljuger gärna om Samya för att få dig att tveka och istället välja "deras" klubb. Lögner om alltifrån razzior, semesterstängt till att Samya är kasst. Det är bara att stå på sig. Du åker dock enkelt och billigt med spårvagn (biljett
Kurzstrecke 1b: 2.60E om jag minns rätt) från centrum "Neumarkt" med linje 16 söderut till "Michaelshoven" och promenerar några 100 metarar till Samya. Skyltar sitter på lyftstoplar som visar vägen till klubben. Spårvagnen går hela helgnätter och hyffsat sent på vardagar. Tidtabell finns på Samya. Flera kvinnor som jobbar på klubben åker spårvagn och enligt dom är det säkert även på nätter.
Det finns flera trevliga klubbar runt Köln, men de ligger så till att utan bil blir det ganska krångligt att ta sig dit.
Samya har en egentråd i alla fyra forum jag länkar till här under.
Ha kul och skriv en rapport.
F