2012-05-10, 21:53
Medlem
kotteens avatar
Tjingeling boys and girls

Jag kanske missat något, men en av de mest väsentliga trådarna på f12 ligger inte kvar.
Lyckades hitta den här: https://www.flashback.org/f438 (Flashback Forum > Droger > Nätapotek och drogshoppar)

Jag själv kan inte posta i tråden, och anser att den också ligger ganska fel just nu.
Har för mig att det kan ha och göra med att jag bara har 100+ posts med detta FB-konto? Har inte så bra koll på det där..

Tänkte bara göra er uppmärksamma om ni undrar vart tråden tagit vägen.
Kanske kan även mod lösa problemet? (Om tråden hamnat fel osv dvs)

Har jag fått något om bakfoten ber jag om ursäkt och får skämmas!

MVH
/kotten
Citera
2012-05-10, 22:15
Medlem
ojtbss avatar
Märkte också det, tyckte det var konstigt. Fick vi nån förklaring till varför moden flyttade tråden? Det har varit en internetshoptråd här på f12 i typ 4 år?
Citera
2012-05-11, 00:50
Medlem
Tycker det hela verkar konstigt, men kan vara ett försök att hålla folk ute, som inte varit aktiva så länge här på FB. Problemet är dock att även om jag själv varit aktiv läsare och delaktig i denna del av byggning i många år har jag själv inte rätt att tillföra tråden något.

Kvaliten på forumet lär inte förbättras om en massa personer skriver mängder med små meningslösa poster för att få upp antalet "posts". Men vi kan ju hoppas att det är ett misstag.

/MD
Citera
2012-05-11, 07:17
Medlem
unsungs avatar
Doping och dopingpreparat -> Flashback

// moderator
Citera
2012-05-11, 07:21
Medlem
epost72s avatar
Hänger väl ihop med Nytt subforum: Drogshoppar - Doping antar jag.

FAQ:n berättar om vilka inläggskrav som finns i diverse forum.
Q: Vad är Nätapotek och drogshoppar och när får man tillgång dit?
A: Nätapotek och drogshoppar är ett delforum under Droger. Kravet för tillgång är 6 månaders medlemskap och över 200 skrivna inlägg.
Senast redigerad av epost72 2012-05-11 kl. 07:26.
Citera
2012-05-15, 22:44
Medlem
InfectMes avatar
vafan helt onödigt..
Citera
2012-05-22, 21:18
Medlem
chillish123s avatar
Är det bara jag som blir så jävla sur över att internetshopp tråden ligger på en annan del av forumet och att man intefår diskutera shoppar i tråden som finns här? Kan vi inte "hämta" tillbaks den hit på någotsätt?

Förstår absolut inte hur det gynnar någon att den finns där den finns, så jävla onödigt.
Citera
2012-05-23, 21:05
Medlem
InfectMes avatar
Jag instämmer helt med dig. Vart ska vi nu diskutera shoppar?
Ser folk får tillsägelser/varningar hit och dit pga att dom flyttat tråden, och det ej finns någon tråd för oss som ej har tillträde till den längre att diskutera just shoppar i.
Seriöst någon kan val ta sig tid och fixa detta?

Mvh.
Citera
2012-05-23, 21:34
Medlem
unsungs avatar
Det handlar naturligtvis inte om att viljan att ha en sådan tråd saknas, det handlar om att gränsen för skribenter i den aktuella forumdelen med 200 inlägg och minst 6 månaders medlemskap är forumledningens önskan då trådar likt den om internetshoppar gärna drar till sig nyreggade medlemmar som vill göra reklam och dylikt för shoppar eller annan verksamhet.

Varningar för den som postar trådar eller inlägg som rör ett ämne som skulle passa i Drogshoppar - doping är nödvändiga för att lära användarna att posta på rätt ställe och redan har dessa repressalier haft effekt då antalet felplacerade inlägg minskat bara på den korta tid sedan forumdelen Drogshoppar - doping skapades.

För den som inte har behörighet att skriva i tråden så finns fortfarande möjligheten att läsa i densamma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in