avenyn är ju gbgs paradgata men något strandvägen (sthlm) blir det väll aldrig. flera av adresserna ligger ju bara stenkastet ifrån avenyn t ex berzeliigatan och södra vägen som exempel...
När jag startade tråden var jag bara en intresserad göteborgare men efter att ha läst de delar FUP som du lagt ut så inser jag att jag känner flera av de inblandade. Om du har tillgång till hela FUP och skulle kunna tänka dig så skulle jag vara mycket intresserad av att få se mer ur den. Främst de delar som rör förhören med de misstänkta. Om du vill ha det mer begränsat än så gör jag gärna detta i ett PM...
Mycket intressanta adresser och mycket intressanta namn och kopplingar till de senare!!
Länkat till "gourmetkorv" genom Jan H. och ett helt gäng restauranger genom Gloria W. http://www.ratsit.se/BC/ReportSmall....9kbxFMEuq8DINI
Citat:
GITI Aktiebolag (556114-3727)
Hagakronan Aktiebolag (556176-3466)
Hotell Onyxen i Göteborg Aktiebolag (556497-0316)
Batool Restaurang Aktiebolag (556618-1581)
Hotelldax i Göteborg Aktiebolag (556625-5625)
Restaurang Berzelii AB (556657-5121)
Restaurang Vino Pasta Due AB (556670-4986)
Amare Woldu Restaurang AB (556713-7863)
Jan H är pappa till fotbollsspelaren Jonas H i Häcken. Janne har varit runt i krogsvängen en del och har även suttit en tid i gais styrelse på 90-talet.
Även Jeffrey Aubynn är förhörd som vittne. Skulle gärna läsa hela FUP med alla förhör.
De där summorna var inte mkt att hänga i granen, får ju inte ens en svart etta i närforort sthlm.
Är det där "bra" adresser i Gbg?
Ja bättre adresser än dessa kan du inte hitta. Alla ligger på bra platser även om vissa lägenheter är på lite olika platser i stan. Det är ju rena fynd priserna
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!