2012-05-10, 09:36
Medlem
Snooganzias avatar
Har fått av morsan några spc-flakes som jag förstår ska vara nyttigt för massor. Men hur äter man det, som gröt/müsli, bröd? Recept uppskattas!

Läste något om att det ska hjälpa förmågan hos kroppen att bygga upp egna proteiner? Stämmer detta?

Min mage är inte konstig på något vis och verkar som många som käkar det har problem med magen. Kommer detta fucka upp min mage eller kommer den inte påverka?
Citera
2012-05-10, 10:21
Medlem
JeepersCreeperss avatar
Jag fick sånna för att jag har Morbus Chron, jag käkade dom som müsli typ, tyckte det var vidrigt men jag gillar inte müsli heller så det kanske inte är så konstigt. Du kommer troligen inte att få några som helst problem med magen, tvärt om tror jag. Jag tror faktiskt inte att det är varken bättre eller sämre än vilka rostade havregryn som helst.
Tydligen har många med Chron blivit hjälpta av det.
Citera
2012-08-19, 19:23
Medlem
Hej! Jag har oxå fått dom, (har crohn även jag).

Men nu frågan till dig. Hur har du som inte har "såna" problem blivit? har du märkt någon skillnad?
Nyfiken ^^
Citera
2013-09-16, 15:42
Medlem
urban.os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av littlevindruvan
Hej! Jag har oxå fått dom, (har crohn även jag).

Men nu frågan till dig. Hur har du som inte har "såna" problem blivit? har du märkt någon skillnad?
Nyfiken ^^

är också lite nyfiken
Citera
2023-01-19, 01:53
Medlem
Bumpar… bästa sättet att få i sig skiten? Fastnar i tänderna trots att jag kör dom i mixern…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in