Hejsan, min kompis storebrors kompis har några iPhones som är stulna. Dom är olåsta, min kompis fick en och den fungerar felfritt, Kommer de att spärras ? är det värt att köpa. Det är ganska billigt det är därför jag tänkte köpa en
Senast redigerad av KillerA 2012-05-10 kl. 02:19.
Hejsan, min kompis storebrors kompis har några iPhones som är stulna. Dom är olåsta, min kompis fick en och den fungerar felfritt, Kommer de att spärras ? är det värt att köpa. Det är ganska billigt det är därför jag tänkte köpa en
har för mig att ajfone har en app som heter " hitta min iphone" som du kan spåra var i världen med exakta adress den är. sen om de går att stänga av helt lr inte vet jag inte ^^
har för mig att ajfone har en app som heter " hitta min iphone" som du kan spåra var i världen med exakta adress den är. sen om de går att stänga av helt lr inte vet jag inte ^^
Tror inte det är något problem överhuvudtaget issåfall, företaget som hade dom som inte ens öppnat kartongen har nog inte allas IMIE nummer eller vad det heter så dom kan nog inte spåra dom så, det är 100% Lungt skulle jag säga för när man startar telefonen i iTunes frågar den typ om man vill aktivera spårning (dvs om ens egna skulle bli stulen så kan man få hitta den på en karta) men om ingen rört dom är det Lungt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!