2012-05-09, 00:20
Medlem
varförr svider LD så ini helvete? har snusat i 8 år och inget annat snus svider som det.. fan värre än ormgift på dolmetoppen fan
Citera
2012-05-09, 01:11
Medlem
trams
Citera
2012-05-09, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outblast
trams

Det är inte alls trams, det är skillnad på olika snus hur mycket dom svider.
Citera
2012-05-09, 10:32
Medlem
bunjackens avatar
enligt mig så svider LD ingenting alls jag började snusa kronan original vid 12-13 årsåldern
då sved dem rejält är 19 nu och tycker kronan smakar ingenting efter en kort stund .

men just nu har jag LD original inte svider det alls utan smakar bara gott en lång tid framöver ska jag snusa granit köpt en stock de smakar längre
Citera
2012-05-09, 11:01
Medlem
När jag snusade LD så sved det som fan. Var tvungen att sluta snusa det pga det.
Citera
2012-05-09, 11:49
Medlem
bunjackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grasklipparen
När jag snusade LD så sved det som fan. Var tvungen att sluta snusa det pga det.

intressant själv så snusade jag rape ett tag general knox m,m vet inte vad i alla fall var det nog 2008 jag snusade tills det blev sårskador på underläppen och fick sluta snusa nån dag

tror det gäller alla snus men främst lössnus och de påsar som är kraftigare och kompakta

snusets ph ligger ju ungefär samma mellan märkena det är nog bara för att du snusade LD då hade du snusat något annat så hade det nog blivit samma resultat fast med annat märke
Citera
2012-05-09, 14:58
Medlem
antonfs avatar
Olika sveda på olika märken kan bero på bl.a. olika pH-värden och hur mycket salt snuset innehåller.
Citera
2012-05-09, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bunjacken
intressant själv så snusade jag rape ett tag general knox m,m vet inte vad i alla fall var det nog 2008 jag snusade tills det blev sårskador på underläppen och fick sluta snusa nån dag

tror det gäller alla snus men främst lössnus och de påsar som är kraftigare och kompakta

snusets ph ligger ju ungefär samma mellan märkena det är nog bara för att du snusade LD då hade du snusat något annat så hade det nog blivit samma resultat fast med annat märke

Om det nu var så är jag glad att det var LD jag snusade då. Så gott är det inte.
Citera
2012-05-09, 18:21
Medlem
Avva66s avatar
Mycket natriumkarbonat gör att snuset svider.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in