2012-05-31, 22:29
Medlem
Nihennas avatar
Tror jag har sagt det dagen efter i varje förhållande jag har haft än så länge (3), och då inte pga att vi har haft sex utan bara "vanlig" natt.

Ser ärligt talat inte problemet.
Citera
2012-05-31, 22:32
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Tror jag har sagt det dagen efter i varje förhållande jag har haft än så länge (3), och då inte pga att vi har haft sex utan bara "vanlig" natt.

Ser ärligt talat inte problemet.
På riktigt? Du menar att du vet att du älskar någon efter åtta timmar? Detta ord används alldeles för frikostigt nu för tiden
Citera
2012-05-31, 22:47
Medlem
Bellees avatar
När du är nykter och menar det.
Citera
2012-06-01, 14:51
Medlem
Ass.Parades avatar
Säg det när du känner att du verkligen menar det, när du tror att detta förhållande verkligen kan hålla länge..
Citera
2012-06-01, 17:00
Medlem
jonte-malmos avatar
säg det när du verkligen menar det. finns inge mer patetiskt än när nån säger jag älskar dig och två dar senare är det nån ny kille tjej som dom minsan älskar mest i världen men kanske bara är jag som tänker så. han ovanför sa det på ett bättre sätt.
Citera
2012-06-02, 10:48
Medlem
Roxanas avatar
När man inte kan hålla orden tillbaka längre, då är det dags.

När man känner så starkt för någon att det nästan, bara nästan, är jobbigt. Då är det dags.
Citera
2012-06-02, 12:25
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
När man inte kan hålla orden tillbaka längre, då är det dags.

När man känner så starkt för någon att det nästan, bara nästan, är jobbigt. Då är det dags.
Att du var en sån romantiker Men ja, det är bra ord du skriver. När man har sagt att man är kär och tycker ditten och datten om henne femhundra miljarder gånger så läcker det till slut ut. Och då är det ju dags.
Citera
2012-06-02, 23:47
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
På riktigt? Du menar att du vet att du älskar någon efter åtta timmar? Detta ord används alldeles för frikostigt nu för tiden

Alltså vi kände varandra sen tidigare. Men första natten ihop. Som tillsammans, ihop, ett par. Och så kan jag fylla i med att jag aldrig älskat något på samma sätt som honom, och vice versa och var ihop i över fem år och kommer nog bli det igen hoppas jag, så. Det gick ju bra trots allt :P
Citera
2012-06-03, 11:15
Medlem
Roxanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Att du var en sån romantiker Men ja, det är bra ord du skriver. När man har sagt att man är kär och tycker ditten och datten om henne femhundra miljarder gånger så läcker det till slut ut. Och då är det ju dags.

Du anar inte.

För mig tog det tre gånger innan jag vågade säga dessa tre ord till den jag älskar. Det var lite för läskigt,kändes lite för stort. För min del är orden jag älskar dig nästan något högtidligt och absolut inget man kläcker ur sig för att det är mysigt och gulligt. För mig är det är en stark sanning.
Citera
2012-06-20, 01:56
Medlem
Säger det när jag verkligen gilla tjejen å har riktigt starka känslor för henne... men sa det till en brud lite för tidigt en gång, å hon lämna mig pga det... Sen dess har jag tagit lugnt med det ordet!
Citera
2012-06-20, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CRAZIE
Säger det när jag verkligen gilla tjejen å har riktigt starka känslor för henne... men sa det till en brud lite för tidigt en gång, å hon lämna mig pga det... Sen dess har jag tagit lugnt med det ordet!

För mig är inte älska samma sak som att vara kär. Det är något djupare som byggs upp av tid (ja tiden är viktig, man känner inte någon tillräckligt mycket bara för att man kär, snarare tvärtom eftersom kärlek förblindar) och närhet. Jag kan vara otroligt kär och tycka att en person är perfekt, det betyder inte att jag älskar honom. Älskar gör jag när vi har ett nära band, vi har en historia bakom oss och tagit oss igenom svårigheter tillsammans.

Det här gäller även andra nära och kära, jag älskar min familj och mina vänner av samma orsak.
Citera
2012-06-20, 23:06
Medlem
elgecys avatar
Endast den 14:e februari. Endast.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in