2012-05-08, 22:49
Medlem
CrillePilles avatar
jag har lirat FPS-spel i många herrans år... började för många år sen med Black Hawk Down, Soldier of Fortune 2, CS, alla i BF-serien, alla CoD osv osv...
och jag har aldrig förstått nöjet av att ha hacks/cheat i FPS.

det har ju funnits i alla tider att folk laddat ner nåt skit o kört lite aimbot/wallhack, men förr var det mer på skoj typ.. och de som hade det blev rätt snabbt upptäckta och bannade

för tillfället lirar jag BF2, BF3, MW2, Blops, MW3 (mest BF3 och Blops) men det går snart inte att stå ut längre.. var och varannan match man joinar så är det nån med multihack, aimbot, wallhack, charms o allt vad det heter som förstör för alla..
och när man reportar så händer ingenting!
i BF3 försöker jag hålla mig på servrar där jag vet att admins verkligen hjälper en om man reportar, men i ett så gammalt spel som Blops så är man glad om man hittar en full server, så där kan alla hackers härja fritt..

så jävla tragiskt!

så.. om här är nån här inne som använder sånt här:

för det första, FU! så sjukt lågt och fjantigt så det finns inte..
och för det andra, exakt VAD är det som är underhållande med att förstöra för 40-50 andra spelare genom att sitta bakom skärmen med ett spel som du betalt riktiga pengar för och sen låta ett dataprogram sköta allting?? förklara gärna.. för jag förstår VERKLIGEN inte!!

vill även tillägga att detta inte är nån "omg-i-got-owned-so-i-must-cry"-post, jag har spelat otaliga timmar genom åren och är en spelare bättre än mig på ärligt vis så är jag man nog att kunna ge de cred, men när nån liten snorunge förstör min spelupplevelse blir jag fan uppretad på riktigt!

sorry för wall of text
Citera
2012-05-08, 22:55
Medlem
TheGamers avatar
Som jag uppfattat det är det oftast småkids som håller på med sånt där och jag håller med, vad är glädjen i att förstöra för sig själv? Vad tjänar man på att ha fusk?

regler/begränsningar finns ju till för en anledning och det är för att alla ska ha samma chans.
Citera
2012-05-08, 23:11
Medlem
CrillePilles avatar
mjoo.. jag kan hålla med, medelåldern på de som håller på med sånt här är nog ganska låg...

men även när jag var 12-13 år så hade jag ALDRIG sjunkit så lågt som att fuska i FPS.. inte i nåt spel alls förresten!

det är såpass illa i många FPS idag så jag t.o.m funderat på att lägga spelandet på hyllan helt då den lilla tiden jag har numera till att sitta o gamea blir upptagen av idioter som förstör.. :/
Citera
2012-09-05, 19:50
Medlem
tradolanarens avatar
Det som är så bra med Dice är att dom bannar alla spel man har om man fuskar i ett själv har jag inte stött på några fuskare va ja än vet men jag brukar bli kallad cheater och de är inte så roligt när man lirrar ärligt :/
Citera
2013-03-30, 22:45
Medlem
snusaren92s avatar
På alla serverar jag spelat på är det alltid folk som säger till andra att dom fuskar bara flr att dom är så dåliga.
Men jag håller med dom flesta ! Ja hella detta rank system blir ju helt förstört vad är de för vits med att score om 3 av 5 har fuskat :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in