2012-05-08, 19:55
Medlem
Har förstått att lyrican ska slå snabbare genom att spä ut pulvret i vatten och sen dricka det. Hur fort slår det då? För mig slår lyrican om jag äter hela kapslarna efter 1h för att sedan öka i styrka till upp till 2h.

Har även provat att snorta lyrican dock kan jag ej säga om det ger någon effekt då jag aldrig endast snortat utan även ätit kapslar innan. Har dock läst att det ska funka men att det inte är värt det.

Blir effekten något starkare om man shottar pulvret i vatten än mot om man äter kapslarna?

Hur snabbt slår lyrican om man shottar?

Skiljer sig rusets karaktär vid olika typer av intagssätt?

Vilket intags sätt föredrar ni och varför?
Citera
2012-05-08, 20:07
Medlem
Slingshots avatar
Häll i lite socker med, påslaget tar en timme istället när du sveper det.
Citera
2012-05-08, 20:52
Medlem
TequilaBoys avatar
Blanda inte lyrican med för mycket vatten bara. Det blir bäst att dricka max två klunkar. Blir jävligt vidrigt att dricka för länge.

Jag föredrar att ta kapslarna som de är. Klarar inte av att dricka det, spyr nästan då...
Citera
2012-05-09, 13:23
Medlem
Nazipolizeis avatar
för att inte tala om snorta skiten, fyyyy fan finns tamejfan inget värre. ABSOLUT INGET värre
Citera
2012-05-09, 13:31
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nazipolizei
för att inte tala om snorta skiten, fyyyy fan finns tamejfan inget värre. ABSOLUT INGET värre

Nej fy fan lär inte vara någon höjdare, hur smakar det i halsen sedan?
Citera
2012-05-09, 13:43
Medlem
Lurvelpajsarens avatar
Slår på dubbelt så fort typ. Gör det om jag har bråttom ibland.
Citera
2012-05-09, 15:37
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Jag brukade hälla ned pulvret i kaffet. Smakar äckelgott på något sätt.
Citera
2012-05-09, 15:42
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Jag brukade hälla ned pulvret i kaffet. Smakar äckelgott på något sätt.
Samma här, har börjat köra på detta, men runt 600mg i en kopp är lite i överkant. Har man i mer än så smakar det inte direkt gott. 3-600mg är inga problem, slår på fort som fan om man tar dom på tom mage dessutom.

Annars funkar det alltid att blanda i 1dl vatten och svepa, så äckligt är det ju inte.
Citera
2012-05-09, 17:20
Medlem
Ska definitivt prova att dricka det. Om man tycker pulvret smakar äckligt så har man inte provat att tugga imovane, det kallar jag äckligt. Lyrican smakar illa men absolut inget mot tex imovane och de flesta andra mediciner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in