2012-05-08, 00:32
Medlem
Tjenare Flashbackare!

Som rubriken lyder undrar jag om någon kan rekommendera en bra trafikskola där man kan betala via avbetalning.

Som arbetslös är det inte lätt att få pengar, därav min fråga

Tacksam för svar!
Citera
2012-05-08, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dubrox
Tjenare Flashbackare!

Som rubriken lyder undrar jag om någon kan rekommendera en bra trafikskola där man kan betala via avbetalning.

Tacksam för svar!
kallas förälder
Citera
2012-05-08, 00:43
Medlem
mrnitrouss avatar
Citat:
Tjenare Flashbackare!

Tacksam för svar!

Alltså det känns inte som en bra idé för de flesta som har någon slags intelligens (över ett cps) så brukar ett körkort handla om typ 15000 max. Och om man behöver låna pengar i den lilla klassen så ska man 1. Lära sig att spara 2. Gå till banken och höra vad de säger (pga lägre ränta osv) för att alla dessa krediter och avbetalningar.... Usch de är anledningen till att vi har ett program som heter lyxfällan. Mvh och lycka till
Citera
2012-05-08, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrnitrous
Alltså det känns inte som en bra idé för de flesta som har någon slags intelligens (över ett cps) så brukar ett körkort handla om typ 15000 max. Och om man behöver låna pengar i den lilla klassen så ska man 1. Lära sig att spara 2. Gå till banken och höra vad de säger (pga lägre ränta osv) för att alla dessa krediter och avbetalningar.... Usch de är anledningen till att vi har ett program som heter lyxfällan. Mvh och lycka till
Ja jo det är sant, Men hur ska jag ha råd att betala av lånet då? Det blir ju som samma princip om jag tar körkortet på avbetalning eller om jag lånar från banken ?
Citera
2012-05-08, 01:21
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ja jo det är sant, Men hur ska jag ha råd att betala av lånet då? Det blir ju som samma princip om jag tar körkortet på avbetalning eller om jag lånar från banken ?

Hur ska du ha råd att betala av på avbetalningen via körskolan hade du tänkt dig?

Det är alla gånger lättare och billigare att ta lånet via banken. Lägre ränta, lägre månadskostnad, längre betalningstid oftas. Banken vinner
Citera
2012-05-08, 01:53
Medlem
Autocratss avatar
Du kanske skall ge oss information i form av vilken stad som är aktuellt för herrn?
Citera
2012-05-08, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autocrats
Du kanske skall ge oss information i form av vilken stad som är aktuellt för herrn?
I Stockholms området
Citera
2012-05-08, 17:51
Medlem
Autocratss avatar
Citat:
I Stockholms området

Mitt bästa tips. Flytta antingen uppåt eller nedåt två veckor och ta kortet då. 15 000 Skr för ett paket är det ingen utanför Stockholm som betalar. Men då måste du givetvis ha någonstans att bo antingen gratis eller ytterst billigt för att gå med vinst. Sist jag var i Malmö så kostade t.ex. ett paket 9000 för 30lek, inkl allting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in