2012-05-07, 18:08
Medlem
Jankovics avatar
Jag är nyfiken på att veta vad ni tycker och varför! Frågan är alltså vilken sport av fotboll och hockey som ni helst följer och sätter er in i. Många är ju galna i NHL exempelvis, medans andra följer champions- och premiereleague och italienska ligan. Frågan gäller även svensk sport.

Vad följer DU gärna och varför? Vad är mest spännande att sätta sig in i tycker du?

Jag la till nördigt i rubriken för att syfta på att man sätter sig in i lagen/tabeller/spelare osv, vilket de flesta sportintresserade gör.
Citera
2012-05-07, 18:24
Medlem
percees avatar
Av de sporterna så är fotboll roligast att se på, tycker iofs mer om friidrott eller allra helst "extremsport". Inte så insatt i am. fotboll och baseball, tycker reglerna verkar lite för röriga..
Citera
2012-05-07, 18:57
Medlem
Sw333ts avatar
Är ju inte direkt nördigt insatt men av fotboll och ishockey är det ishockey som gäller.
Aldrig riktigt fastnat för fotboll, bollen går bara mest fram och tillbaka på planen tycker jag. Ett par överbetalda killar som gillar att filma till sig frisparkar tycker jag fotboll är mest.
Citera
2012-05-07, 18:59
Medlem
Jankovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av percee
Av de sporterna så är fotboll roligast att se på, tycker iofs mer om friidrott eller allra helst "extremsport". Inte så insatt i am. fotboll och baseball, tycker reglerna verkar lite för röriga..

Håller nog med. Fotboll är roligare att kolla på, men däremot kan hockey vara roligare att kolla på live. Men fotboll är ändå skoj. Har aldrig heller satt mig in i am. fotboll.

Svaren måste inte handla om fotboll eller hockey, men det är ju de två största så jag tänkte på dem.
Citera
2012-05-10, 15:10
Medlem
Hockey så klart! Mycket mer spänning!
Citera
2012-05-12, 19:33
Medlem
Markmags avatar
Följer båda väldigt noggrant och nära så kan inte avgöra vilket jag följer helst.
Citera
2012-05-12, 19:34
Medlem
trickydicks avatar
Fotboll.

Citera
2012-05-30, 16:59
Medlem
RedBull17s avatar
Följer båda, men följer fotbollen lite mer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera