2012-05-07, 02:40
Medlem
Snubbbens avatar
Jag har länge velat prova LSD, men har alltid varit lite orolig för att jag ska flippa ur på ett eller annat sätt. Kan inte säga att jag är mentalt "ostabil" eller så, har aldrig sneat på cb trots alla år jag rökt, och inte heller av svamp, (har iofs. bara provat svamp några gånger.) men man vet ju aldrig.

Men för att få bort lite av "nojjigheten" från det så måste ju benzo vara jävligt bra? (även om det kanske tar bort lite av det "psykadeliska tänkandet" och gör en lite slö.) Och bara för att göra det hela ännu skönare så varför inte käka nån form av opiat? Naturligtvis också lite röka för att kicka på allt!

Alltså: En lapp syra, 3 st stavar, en firre med horse och en jävla massa skurre.

(Jag använder varken horse eller sprutor, fantiserar bara lite nu.)

Kan ni tänka er vilket jävla paradis man skulle hamna i? Mycket närmare himmelriket än så kan man ju knappast komma

Så kom med era mixtips nu! Vad måste jag prova innan jag dör?
Senast redigerad av Snubbben 2012-05-07 kl. 03:09.
Citera
2012-05-07, 03:52
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Benso, sub och weed är en riktigt fin blandning
Citera
2012-05-07, 04:03
Medlem
undervattenfisks avatar
Först en jävligt stor dos GHB och när den börjar värka så slår du i dig en redig rykare amfetamin... oj oj oj...
Citera
2012-05-07, 04:44
Medlem
Snubbbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Benso, sub och weed är en riktigt fin blandning

En gammal hederlig cocktail man aldrig blir trött på! Dock inte för ofta med benzo eftersom det är en sån farlig liten djävulsdrog som är ansvarig för nästan allt helvete i mitt liv
Senast redigerad av Snubbben 2012-05-07 kl. 04:47.
Citera
2012-05-07, 05:54
Medlem
Mandic!s avatar
Subutex + Iktorivil. Mumma!
Citera
2012-05-07, 11:25
Medlem
Blacknesss avatar
Skulle rekommendera dig att käka syran efter du druckit ett par bärs, drick förresten smått hela tiden, självklart ska du också röka friskt. Känner du dig lite nojjig för syran så ha ett par benso i fickan, att bara veta att du kan slå ner trippen när du vill är tillräckligt för att du ska känna dig trygg och kan njuta av det underbara skådespelet som syran bjuder på.

Btw, är du tillbaks i sverige nu? Inte läst i din gamla tråd på länge med trodde faktiskt du skulle kola i någon gränd med en sil i armen
Citera
2012-05-07, 13:21
Medlem
Snubbbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackness
Skulle rekommendera dig att käka syran efter du druckit ett par bärs, drick förresten smått hela tiden, självklart ska du också röka friskt. Känner du dig lite nojjig för syran så ha ett par benso i fickan, att bara veta att du kan slå ner trippen när du vill är tillräckligt för att du ska känna dig trygg och kan njuta av det underbara skådespelet som syran bjuder på.

Btw, är du tillbaks i sverige nu? Inte läst i din gamla tråd på länge med trodde faktiskt du skulle kola i någon gränd med en sil i armen

Ja, det löste sig trots allt till slut! Långt ifrån lätt och problemfritt, precis som allt annat i mitt liv, men det förde ju trots allt med sig en hel del sjuka och bisarra historier att dela med mig av, men också riktigt nyttiga erfarenheter som både jag och andra kan lära sig av !
Citera
2012-05-07, 18:11
Medlem
gobbe + tjack
Citera
2012-05-07, 18:43
Medlem
StoraOrmens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Först en jävligt stor dos GHB och när den börjar värka så slår du i dig en redig rykare amfetamin... oj oj oj...

Amen, tjack och morfin funkar mycket bra tillsammans också.

Må väl.
Citera
2012-05-08, 11:55
Medlem
Mandic!s avatar
Methylone + alkohol!
Citera
2012-05-08, 12:02
Medlem
PeterMangss avatar
Xanor + lorazepam + clonazepam och massvis med röka och nån öl till det.. brukar ibland slänga i mig några hundra mg tramadol också för att bli noddig och bara drömma mig iväg..
annars är subutex + nån valfri benzo som inte är sobril jävligt nice
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in