Har hört att 2:an fungerar. Testat det?
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Frågan jag ställer mig är: Vad vill du med detta flickebarn? Är hon flickvänsmaterial, i så fall se det som din livsuppgift att ge henne orgasm och "live happily ever after". Om inte, vad fan har du där att göra? Är det ditt rykte som står på spel?
Det kan ju också vara så att du är värdelös i sängen, har du funderat på det?
Det handlar inte om vart TS vill komma med flickan. Jag tycker att man bara ska leva i nuet och se vad som händer. Just nu är det hennes orgasm som han ska fokusera på, och det tycker jag är helt rätt.
Citat:
Ursprungligen postat av normalguy
Tror inte att jag är värdelös, vet inte vad jag vill och ser det just nu som ett kul projekt!
Menar, om ingen, inte ens hon själv har fått henne att komma, hur coolt vore det inte om jag kunde fixa det åt henne?!

Gott att du har självförtroende! Håller med dig om att det hade varit en prestige om du fixade det. Lycka till!
Citat:
Ursprungligen postat av lowlifegypsie
Min flickvän har tydligen inte heller kommit förut av penetration även fast hon har haft sex med väldigt många. Hon sa att hon är för nervös och kan inte helt släppa taget och att det antagligen är psykologist.
Har dock fått henne att squirta när jag försökte fista henne.
Gick visste inte hålla tillbaka

Vissa tjejer är helt fel uppbyggda mentalt och kan därför inte släppa loss lite. Kan vara att hon är för spänd, det brukar lösa sig med tiden.
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Det är en människa (och hennes känslor du leker med), det är ingen lek. Ja det är säkert coolt, men det finns mer här i livet (hmm jo, det är ganska coolt om du lyckas). Istället för att anstränga dig så mycket med hennes orgasm så kanske du ska lära känna henne på djupet och se vad hon verkligen tycker om och tycker är viktigt här i livet? Då kanske du får lite tips direkt från källan och vad det är som tänder den? Prova att tilltala hennes andra sidor, romantiken, uppvaktning etc, det kanske får igång henne?
Jag tycker att man ska tycka att det är en lek. För jätteallvarligt är det ju inte, i alla fall inte för mig.
Citat:
Ursprungligen postat av normalguy
Jag "leker" inte med hennes känslor, så du kan vara lugn!

(Detta är ömsesidigt)
Kan förövrigt tala om att hon innan vi ens gjort något berättade att hon aldrig hade kommit.
Men håller faktiskt på precis som du säger, dvs: försöker skapa en bra atmosfär (bjuda på middag, lära känna henne osv).
Kan också tala om att jag gör detta för att jag tycker man får ut så mycket mer än att bara dra hem någon från krogen och sedan dumpa. Men självklart är jag ärlig med mina avsikter, och jag kommer inte ta det längre än vad jag själv känner att jag vill. Men det är ju omöjligt att säga vart det kommer att leda för stunden..
Tycker du har en bra inställning och jag tror att du kommer lyckas. Jag tycker själv att du ska penetrera hennes fitta med 1-2 fingrar genom att hålla dem uppåt och försöka träffa G-punkten inifrån.
Citat:
Ursprungligen postat av inluvisk
Jag tycker att du ska börja med att ge henne orgasm utan att kuken är i, allta bara stimulera klitoris - så gick det för mig första gången iaf. Kan vara lättare utan något som "stör" i fittan till att börja med.
Kan också fungera. Tycker dock att fingrar i fittan, inte röra klitoris, fungerar bättre. Eller kan man självklart testa lite nya ställningar där kuken rör fittans framsida (alltså inuti) - så kuken rör G-punkten. T.ex.
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...px-Billed2.jpg fast att kvinnan lutar sig bakåt istället för mot mannen.