2012-05-06, 21:52
Medlem
saturdayservices avatar
Intressant citat signerat Varbergs tränare, Halda Kabil, efter dagens bortamatch i Stockholm.

Är det vanligt att professionella ledare öppet har motståndare som favoritlag?

Jag förstår att han gillar deras fans.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/superettan/article14786266.ab
Senast redigerad av saturdayservice 2012-05-06 kl. 21:54.
Citera
2012-05-06, 22:21
Medlem
Igloons avatar
Axen i GAIS håller ju på AIK.
Citera
2012-05-06, 22:26
Medlem
Reila23s avatar
Förstår inte varför han säger det rakt ut, aldrig hört en tränare på den nivån säga så.

Förstår dock inte heller hur man kan hålla på bajen överhuvudtaget
Citera
2012-05-06, 22:40
Bannlyst
Zoran "BlatteClownen" Lukic uttryckte öppet sina känslor för DIF, när hans nya klubb ÖIS kom på besök till Stadion, han t.o.m. marscherade ut på arenan tillsammans med DIF alldeles innan matchstart!
Citera
2012-05-06, 22:47
Medlem
Inget konstigt med det? Alla älskar Bajen innerst inne.
Sören Åkeby är en annan tränare som öppet sagt att han tillhör den grönvita familjen sedan barnsben.
Äcklet Mikael Stahre går ju rykten om att han är Bajare sedan barnsben. Har bl.a. tränat Hammarbys ungdomslag. Det är jag dock väldigt osäker på, framför allt då han så sent som förra året sa att han "ville träna ett vinnarlag, vilket Hammarby inte är".
Gregg Berhalter är givetvis urBajare han med.

Borken är gnagare, vilket inte var så populärt när han tränade Bajen häromåret.
Senast redigerad av TrogenHammarby 2012-05-06 kl. 22:57.
Citera
2012-05-06, 22:51
Medlem
Damiels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreanieBluumbach
Zoran "BlatteClownen" Lukic uttryckte öppet sina känslor för DIF, när hans nya klubb ÖIS kom på besök till Stadion, han t.o.m. marscherade ut på arenan tillsammans med DIF alldeles innan matchstart!

Inget emot Sören Cratz härliga ärevarv på Söderstadion för några år sedan. Kan inte ha suttit fint med Helsingborgsfansen men han fick ju sparken ganska kort efteråt också.
Citera
2012-05-06, 23:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Damiel
Inget emot Sören Cratz härliga ärevarv på Söderstadion för några år sedan. Kan inte ha suttit fint med Helsingborgsfansen men han fick ju sparken ganska kort efteråt också.
Det är sant, inte så smart av Cratz, och efter det försvann han från toppjobben i Allsvenskan. Har inte sett till han på senare år.
Citera
2012-05-06, 23:09
Medlem
Fula Gubbens avatar
Cratz ärevarv är en riktig allsvensk klassiker.
Citera
2012-05-06, 23:33
Bannlyst
Var det inte så att HIF just hade förlorat matchen mot Bajen när stollen (Cratz) gav sig ut på sin lilla joggingtur? Eller rent av förlorat sina chanser till att vinna guldet det året?
Citera
2012-05-07, 00:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DreanieBluumbach
Var det inte så att HIF just hade förlorat matchen mot Bajen när stollen (Cratz) gav sig ut på sin lilla joggingtur? Eller rent av förlorat sina chanser till att vinna guldet det året?
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/article10302060.ab
Citera
2012-05-07, 00:53
Medlem
Damiels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lantisjavel
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/article10302060.ab

Härliga minnen av att bara läsa det där. Jag är väldigt glad över att han inte nöjde sig med att vinka.

Tråkigt att det skulle sluta med sparken för honom men det var det nästan värt trots att jag vill att han ska ha fina välbetalda jobb.
Citera
2012-05-07, 01:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Damiel
Härliga minnen av att bara läsa det där. Jag är väldigt glad över att han inte nöjde sig med att vinka.

Tråkigt att det skulle sluta med sparken för honom men det var det nästan värt trots att jag vill att han ska ha fina välbetalda jobb.
Vad gör Cratz nu? Han har efter Guldet 2001, fått sparken av Helsingborg, Mjällby, Västerås och Norrköping.

On topic: sjuk roligt, men samtidigt säger allt om Varberg som klubb. Noll respekt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in