2012-05-06, 21:28
Medlem
.emelie.s avatar
Helt allvar jag hatar knarkare och jag ser hela tiden inlägg/nya ämnen om knark. Wtf asså det stör mig skit mycket, känns nästan som att varannan människa här är knarkare. Hatar er äckliga knarkre!! Nån som känner likadant?
2012-05-06, 21:41
Medlem
Slingshots avatar
Fel forumsdel.

Ö D -> FB

//Moderator
2012-05-06, 21:44
Medlem
Lestadianens avatar
Nej jag hatar inte knarkare lika mycket som dig. Vad är det som får dig att hata knarkare så mycket?
2012-05-06, 21:46
Medlem
Brumelbryns avatar
Har aldrig knarkat själv och känner absolut inget hat mot dom som gör de, sålänge dom inte bekostar sitt bruk/missbruk med andra kriminella aktiviteter som tex personrån och inbrott.
Medlem
trorjags avatar
Var glad att dom hänger på nätet intället för tunnelbanan.
Medlem
drlinkps avatar
Vad ger dig rätten att lägga dig i andra människors liv? Äger du rätten till deras hälsa och livsstilsval?

Sluta vara så dömande. (Är själv ingen "knarkare".)
2012-05-06, 21:49
Medlem
Benkkes avatar
Kikar vi på din historik så är det uppenbart att du är aningen rostig i maskineriet.. Så jag som ogillar idioter ogillar nog dig så det jämnar ut sig skaru se!
2012-05-06, 21:58
Medlem
Helt allvar, vad har en knarkare gjort dig?
2012-05-06, 21:58
Inaktiv Administrator
admin4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .emelie.
Helt allvar jag hatar knarkare och jag ser hela tiden inlägg/nya ämnen om knark. Wtf asså det stör mig skit mycket, känns nästan som att varannan människa här är knarkare. Hatar er äckliga knarkre!! Nån som känner likadant?
Även knarkare har rätt att diskutera och föra fram sina åsikter här. Att det hela tiden skapas nya trådar och inlägg om knark beror antagligen på att vi har ett flertal forumdelar i just det ämnet. Rekommenderar att du undviker dessa ifall du känner obehag av dem.

Med det så avslutar vi denna tråd.

admin4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in