Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-07-29, 20:34
  #385
Medlem
STFUMRTWISTEDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morotshumlan
Såhär i halvtid kan det vara intressant att utvärdera Nordfronts satsning, hur tycker ni att det har gått? Detta är målen:

Bättre täckning av nyheter.
Mer arbete inom området media.
Mer grävande reportage och egna nyheter.
Fler kommentarer till dagsaktuella händelser (exempelvis analyser och ledarartiklar).
Uppstyrning av saker som inte fungerat till hundra procent.

Vad har hänt med stödlotteriet?

Tycker folket som arbetar med sidan gör ett kanonjobb, det är knappt så man hinner med att läsa allt längre! Tycker satsningen på radion är toppen fast den behöver bli lite mer professionell.

Jag undrar samma sak, stödlotteriet, vart har det tagit vägen?
Citera
2015-07-29, 23:02
  #386
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STFUMRTWISTED
Tycker folket som arbetar med sidan gör ett kanonjobb, det är knappt så man hinner med att läsa allt längre!

Håller med. Går tämligen ofta ut och läser på sidan fast jag i ärlighetens namn egentligen inte sympatiserar 100% fullt ut med budskapet. Dessutom tycker jag sidan är oerhört snygg. Jag älskar färgskalan och utseendet som helhet.

Citat:
Tycker satsningen på radion är toppen fast den behöver bli lite mer professionell.

Har lyssnat på några enstaka program och ja, det här är nog lite av en svag punkt. Det är ofta intressanta ämnen och personerna som intervjuas brukar också vara intressanta. Tyvärr så faller det ganska rejält på programledarna. Rösterna håller inte helt enkelt. Det låter ganska amatörmässigt när de lägger ut texten. Missförstå mig inte, potentialen finns där, och kanske skaffar man sig bättre rutin. Men det skulle växa avsevärt om man (1) dels skaffade sig en snyggare och mer professionell radioröst och (2) höll tillbaka sin egen agenda en liten aning.

Intervjun med Carl Norberg till exempel var riktigt jävla intressant men hade vunnit på att programledarna tagit ett diskret kliv tillbaka och inte lyft olika frågor ur egna agendan lika ofta.

Observera att det jag säger om radion gäller om ni vill nå ut till en större, bredare massa. Vill ni endast predika för de redan frälsta är det bara att köra på som vanligt.
Citera
2015-07-30, 01:22
  #387
Medlem
RickDangerouss avatar
De blir väl hackade några gånger om året av extremvänstern. Jag förstår inte varför de inte bara delar med sig av sina användares (kommentatorer, kunder) uppgifter och sin internmail direkt till Expo istället.

Var lösenordet till deras server någon variant på heilhitler den här gången också?
__________________
Senast redigerad av RickDangerous 2015-07-30 kl. 01:30.
Citera
2015-07-30, 16:41
  #388
Medlem
Vilken/vilka youtubekanaler brukar vanligtvis posta Nordfronts videomaterial? Länk?
Citera
2015-07-30, 18:28
  #389
Avstängd
RoktAborres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cimaron
Vilken/vilka youtubekanaler brukar vanligtvis posta Nordfronts videomaterial? Länk?

https://www.youtube.com/user/MotstandsMedia

https://www.youtube.com/channel/UCYE...Qe_mwRkAHJd1tg
Citera
2015-07-31, 15:00
  #390
Medlem
moleculariss avatar
Nordfront ska visst skaffa forum. Som öppnas för allmänheten i morgon kanske. :-D Eller kanske i början på nästa vecka, enligt senaste Radio Nordfront-sändningen.
Citera
2015-07-31, 15:09
  #391
Medlem
RickDangerouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molecularis
Nordfront ska visst skaffa forum. Som öppnas för allmänheten i morgon kanske. :-D Eller kanske i början på nästa vecka, enligt senaste Radio Nordfront-sändningen.
Har de sagt något om de ska ge Expo admin-access till forumet eller om Expo ska få ta omvägen och knäcka säkerheten och skaffa sig egen admin-access?
Citera
2015-08-06, 18:02
  #392
Medlem
LadyGanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickDangerous
Har de sagt något om de ska ge Expo admin-access till forumet eller om Expo ska få ta omvägen och knäcka säkerheten och skaffa sig egen admin-access?
Forumet http://forum.nordfront.se/memberlist.php ???
Citera
2015-09-20, 15:55
  #393
Medlem
Nordfront verkar vara nere.
Någon som vet varför och hur länge?
Citera
2015-09-20, 16:52
  #394
Medlem
25Decembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yeahthatsme
Nordfront verkar vara nere.
Någon som vet varför och hur länge?
Serveruppdatering. Borde vara uppe i morgon förmiddag.
Citera
2015-09-22, 20:28
  #395
Medlem
patriot8s avatar
Angående eran poll:

Annat: inbördeskriget har redan börjat fast i en mycket mild fas, där vi kan se hur samhället segregeras och områden styrs självständigt av lokala falanger utanför den övriga rättsstaten, upplopp i form av bilbränder kommer titt som tätt och kriminaliteten och otryggheten i samhället ökar generellt.

Sen är flera alternativ av de i pollen realistiska, och jag tror på att en kombination av de olika svarsalternativen kommer bli en realitet, förhoppningsvis utmynnar det i slutet till en nationell revolution.
Citera
2015-09-25, 08:57
  #396
Medlem
RobieBwois avatar
Swedbank stänger ner Nordfront-konto
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback