2014-11-04, 06:46
Medlem
DAGGER[X]s avatar
I den här tråden diskuteras Nordfront.se. Tråden har börjat glida till oneliners, länkpostning med oneliners, och ot debatter. Åter till ämnet tack
/mod
Citera
2014-11-05, 02:31
Medlem
Stormtroopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laughlines
Ni utbildar inte någon. Ni sprider gamla lögner till lättpåverkade och vilsna individer. T.ex. artikeln i din signatur, som du ironiskt kallar för den viktigaste länk man kan klicka på. Det säger allt om er.

Den är fullproppad med felaktigheter.

Bl.a. gällande Anne Franks dagbok, befolkningsstatistiken, Fred Leuchter och Raul Hilbergs uttalande.

Vi ska inte sprida sånt skit i det här landet. Hitler gjorde det och miljontals oskyldiga judar fick ett helvete på grund av att han var så lätt påverkad av antisemitiska lögner.

Jag hoppas innerligen att människor väljer att inte skänka några pengar till eran organisation.
Jag läste "den är fullproppad med felaktigheter". Stannade upp. Slog vad med mig själv om att idioten kommer att namedroppa några saker utan att bemöta dem på något sätt. Läste vidare och fick naturligtvis rätt.

"Förintelse"-bluffen är vår tids ödesfråga (detta menar jag på riktigt och inte bara retoriskt eller något) och Palmblads artikel är en bra introduktion för nybörjare som du.
Citera
2014-11-05, 22:25
Medlem
Foofies avatar
Jag skrev som kommentar på Nordfront i en artikel som handlade om Peter wolodarski, att Peter var snygg i alla fall
Kommentaren försvann utan anledning, så jävla patetiskt av Nordfront!
Citera
2014-11-05, 22:32
Medlem
Nattlandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foofie
Jag skrev som kommentar på Nordfront i en artikel som handlade om Peter wolodarski, att Peter var snygg i alla fall
Kommentaren försvann utan anledning, så jävla patetiskt av Nordfront!

Det finns faktiskt gränser för vad man häver ur sig, även på Nordfront. Inte konstigt att din kommentar blev raderad.
Citera
2014-11-06, 00:38
Medlem
Foofies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattlandet
Det finns faktiskt gränser för vad man häver ur sig, även på Nordfront. Inte konstigt att din kommentar blev raderad.

Ja visst ja, våldtäktsskämt - och önskningar, uppmaningar till våld och självmordshets är okej på Nordfront, men att skriva att någon är snygg är inte okej, ursäkta mig
Citera
2014-11-06, 20:14
Medlem
Ustyugov2s avatar
Pihlström och Fredrik Johansson är riktigt jäkla bra. En stor anledning till att jag tycker att Nordfront är lika bra som, om inte bättre än, Fria Tider.

Citat:
Ursprungligen postat av Nattlandet

Citera
2014-11-07, 01:19
Medlem
baggebo1s avatar
Det finns ett ganska aktivt troll i kommentarsfälten på Nordfront nu som kallar sig "Pursvensk...". I varje inlägg denne person postar förekommer uppmaningar till våld, mord och olagliga handlingar. Om de som styr bestämmer sig för att stänga ner Nordfront kommer de att ha stor nytta av den typen av kommentarer.

Trollet påminner för övrigt om twittraren "nordiskjord" som låtsades vara motståndsman men efter att jag avslöjat denne snabbt avregistrerade sitt konto och tystnade.
Senast redigerad av baggebo1 2014-11-07 kl. 01:31.
Citera
2014-11-14, 05:36
Medlem
NSOs avatar
Fler 0.03-inlägg raderade. Var kollegan DAGGER[X] otydlig på något sätt? Jag tycker inte det. Sluta med offtopictjafset. Vill ni redogöra för era förhoppningar om att den där hemsidan fälls för HMF eller diskutera revisionism så letar ni upp en tråd som handlar om det. Topic för den här tråden finns angett i inlägg #1. Det blir varningar om ni fortsätter så här.
/Moderator
Citera
2014-11-15, 00:45
Medlem
baggebo1s avatar
Stämmer ryktet att Nordfront ingått ett avtal med Motgift/SvP om att inte tillåta kritik mot dessa organisationer, eller enskilda personer tillhörande dessa organisationer, i kommentarsfälten?

Det var många raderade kommentarer efter artikeln om Dan Eriksson.
Citera
2014-11-15, 01:09
Medlem
10010s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Det finns ett ganska aktivt troll i kommentarsfälten på Nordfront nu som kallar sig "Pursvensk...". I varje inlägg denne person postar förekommer uppmaningar till våld, mord och olagliga handlingar. Om de som styr bestämmer sig för att stänga ner Nordfront kommer de att ha stor nytta av den typen av kommentarer.

Trollet påminner för övrigt om twittraren "nordiskjord" som låtsades vara motståndsman men efter att jag avslöjat denne snabbt avregistrerade sitt konto och tystnade.

Instämmer till fullo angående Pursvensk, han är ett röding troll, han har visat flera ggr om missanpassade kommentarer som visar dysfunktionella symptom för att tillhöra den ideologin han ger sken av. Bra att ha det i åtanke nästa gång, knallkorken dyker upp.
Citera
2014-11-15, 01:18
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10010
Instämmer till fullo angående Pursvensk, han är ett röding troll, han har visat flera ggr om missanpassade kommentarer som visar dysfunktionella symptom för att tillhöra den ideologin han ger sken av. Bra att ha det i åtanke nästa gång, knallkorken dyker upp.
"Pursvensk..." har blivit lika tyst på Nordfront som "nordiskjord" blev på twitter när jag uppmärksammade denne. Trollen spricker i ljuset. Hoppas Nordfront blir bättre på att uppmärksamma såna typer. Verkar konstigt att man sitter 24/7 och letar nationalistisk kritik mot Motgift att radera men låter judar/vänsterextremister trolla fritt.
Citera
2014-11-15, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Stämmer ryktet att Nordfront ingått ett avtal med Motgift/SvP om att inte tillåta kritik mot dessa organisationer, eller enskilda personer tillhörande dessa organisationer, i kommentarsfälten?

Det var många raderade kommentarer efter artikeln om Dan Eriksson.
Vad fan är det för jävla rykte?

Kommentarerna som raderades innehöll i princip uteslutande ovärdiga och osakliga personangrepp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in