• 1
  • 2
2012-05-07, 16:24
Medlem
ambigues avatar
Enda och sista gången jag provade theralen i flytande form kändes det som om jag hade den värsta bakfyllan jag haft i hela mitt dagen efter. Har aaaaaaaaaldrig varit så död, kändes som om huvudet vägde 10kg. Aldrig mer!
Citera
2012-05-07, 16:29
Medlem
Marijuana4evers avatar
Skulle nog aldrig vilja befinna mig på psyket mitt i en natt ryser liteF

Finns det inte psykotiska folk där som till och med knappt har lätt att kommunicera som bara sitter på stolen o stirrar mot väggen eller gungar fram o tbx o gör konstiga läten ?? oh ryser
Citera
2012-05-07, 17:38
Medlem
Dom låste in mej över natten så jag inte skulle skada mej själv om jag kom hem, och imorgon ska jag få börja med en annan sorts antidepressiv än den jag äter nu... Sen ska jag tillbaka om 2 veckor och träffa någon för att se hur det gått med nya medicinen. Och så ska dom försöka skynda på min sega remiss till öppenpsykiatrin, så jag får någon att prata med...
Det var en annorlunda upplevelse att vara inlagd, men mitt medvetande var inte riktigt där, så jag minns inte riktigt hur det var än.
Citera
2012-05-07, 21:10
Medlem
christerys avatar
Välkommen ut TS

Sedär, då fick dom en fot i baken och det hände nåt i alla fall. Jag ville ha en remiss från VC till VP för att slippa prata medicinering med en allmänläkare, men nädu

Sånt skulle dom på VC ta först, dom riktiga doktorerna på VP har tydligen inte tid. Kan vara bra att veta om genvägen via PA
Citera
2012-05-07, 22:47
Medlem
highstakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handlr
Vad är egentligen syftet med att vara inlagd.. det är ju endast förvaring.. det löser inga problem..
är det för att träffa likasinnade ? Och för att inte känna sig ensam.. eller något ?

Det är övervakning och få personen att lunga ner sig, det borde finns hjälp med aukt terapi också tycker man.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in