2012-05-06, 15:37
Medlem
Skavengers avatar
Fick ett mail med rubriken "GetOut och Outnet går ihop och bildar Outnorth" och blev lite intresserad.

Jag har ingen erfarenhet av outnet men har hört att somliga är missnöjda med stället. Själv har jag bara beställt från getout en gång men då fungerade det ypperligt.

Vad tror ni? Blir det bättre eller sämre? Vad har ni för erfarenheter från getout respektive outnet? http://www.outnorth.se/
Citera
2012-05-06, 15:43
Medlem
cammos avatar
Jag har handlat på bägge flera gånger och är helnöjd. Känner minst 30 till som också handlat på bägge utan problem.
Citera
2012-05-06, 15:48
Medlem
Nummer14s avatar
Använt mig av bägge, har fungerat bra för mig men jag har hört att folk har haft problem med reklamationer och specialbeställningar hos outnet, som ju nu har förvärvat getout. Får hoppas att det i fortsättningen fungerar lika bra som det gjorde innan hos getout.
Citera
2012-05-06, 17:01
Medlem
Skavengers avatar
Själv tycker jag att det är bra att det beslutades att man skulle använda sig av outnets meny på sidan, tycker den är mer lättöverskådlig än getouts "bo & sova, gå & springa"-variant

Kollade för skojs skull på vad en Alpha 80 kostar, den går på sanslöst låga 2099 kr, dvs åtminstone 500 kr billigare än på andra ställen. Tycker själv att ihopslagningar är sådär, konkurrens ger bättre priser, men i det här fallet är det ju lågt
Citera
2012-05-06, 17:08
Medlem
Nummer14s avatar
Det finns även exempel på när det gått åt andra hållet, läs inlägg #11 i den här tråden.

Visst var deras menysystem inte helt lätt att navigera i, men man måste ändå ge dem tummen upp för fyndiga produktbeskrivningar. Hur många e-butiker skulle skriva ut "Jättelätt och svindyrt!" som beskrivning på en produkt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in