2012-05-05, 23:46
Medlem
Om jag har lagt ämnet i fel flik så kan ni gärna flytta den!

Nuförtiden har ju alla sex i nästan alla åldrar. Min systers vän som är 12 år har nyligen legat med sin kille som är 15 och det är ju lite sjukt eftersom jag är 16 och oskuld.

Lite frågor nu...
Är det okej att vänta på den rätta?
Varför klassas man som tönt om man inte har haft sex?
Har läst mycket inlägg på flashback och varför vill ni killar helst ha en slampa än en diamant? ( Alltså ha en erfaren tjej )

Hoppas jag inte får för många haters nu
Citera
2012-05-05, 23:48
Medlem
Fettopappas avatar
För att slampor vet hur man ska suga kuk.

Det är absolut inte "fel" att vara oskuld vid 16 år. Jag har vänner över 20 som är oskulder och knappt ägnar en tanke åt att ha sex. Stå på dig bara

Btw, 18-årsgräns på FB
Citera
2012-05-05, 23:48
Medlem
Sockermissbrukares avatar
Oh, du kommer inte få några haters på dig. Det är lugnt, vissa förlorar den tidigt andra förlorar den sent. Du ska nog se att du får ligga. Men eftersom du outat att du är 16 så kommer ditt konto bli bannat.

Lycka till
Citera
2012-05-05, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mariaadd
...Hoppas jag inte får för många haters nu

Det är inget fel med att vara oskuld när man är 16 eller vänta tills man hittat någon man verkligen vill ha sex med. Därimot är det 18års gräns på flashback tyvärr.
Citera
2012-05-05, 23:50
Medlem
Dr.Lecters avatar
Citat:

Nuförtiden har ju alla sex i nästan alla åldrar. Min systers vän som är 12 år har nyligen legat med sin kille som är 15 och det är ju lite sjukt eftersom jag är 16 och oskuld.

Lite frågor nu...
Har läst mycket inlägg på flashback och varför vill ni killar helst ha en slampa än en diamant? ( Alltså ha en erfaren tjej )

Du kommer kanske att få en det bann då du, redan i rubriken, säger att du är 16 år och det är en gräns på 18 år på FB.

On topic: Tycker inte alls att det är sjukt eller något. Det som är sjukt är dock att din syster är 12 år och ligger med folk. Det är nästan lite hemskt. Jag har en syster som är 11 och jag skulle inte gilla tanken på att hon ligger med en på 15 år. Du är inte konstig, det är normalt. Din syrra däremot.. Om inte ännu mer hennes kille...
Citera
2012-05-05, 23:52
Avslutad
18 år på flashback! vi hörs om 2 år. Men för att vara lite schyst så svarar jag.

Nej det är inte fel, jag blev av med oskulden när jag va 15 och jag är 18 nu. Men jag har inte haft samlag så mycket efter jag blev av med oskulden, kanske 15 gånger eller något bara. Men tro mig det är inte så nice, det är inget speciellt. Jag skulle lätt kunna vänta tills jag va 20 eller något. För det är inte så jävla "nice" som alla skryter om.

Men "vänta på den rätta" för mig låter bara dumt, det händer när de händer.

Jag ser inte direkt ner på folk som är oskulda, så va fan de kommer när de kommer ingen idé att tänka på det hela tiden.
Citera
2012-05-05, 23:56
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:

Lite frågor nu...

Det är helt okej att vänta på den rätta! Har många vänner som är mellan 20-25 år gamla, både killar och tjejer, som väntar på den rätta! Tror jävligt många som är 16 år är oskulder, men vägrar erkänna det, eller så har de legat med någon random slampa och därefter ångrar sig en aning att de inte gör som du, dvs. väntar på den rätta!
Första gången jag hamnade tillsammans med en tjej i sängen var jag 16 år, men precis innan vi skulle sätta igång avbröt jag eftersom det helt enkelt inte kändes rätt! Det var inte så populärt, men jag ångrar mig absolut inte! Hade känts så jävligt nu i efterhand om hon varit den första!
Citera
2012-05-05, 23:58
Medlem
Absolut inget fel med att vara oskuld när man är 16. Fint av dig att vilja vänta på den rätta. Säger som de andra, stå på dig!

Bye bye
Senast redigerad av ninsan 2012-05-06 kl. 00:00. Anledning: Tillägg
Citera
2012-05-06, 00:04
Medlem
.adepts avatar
Mina 3 första ligg var ons.. fy fan vad onödigt. Den enda skillnaden på att va oskuld och inte är just att vara eller inte. Och så behöver man inte skämmas när alla snackar sex. Det är väl det.

Skaffa en flickvän och bli inte bara av med oskulden, utan bli bra på att ligga också
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darebuilder
18 år på flashback! vi hörs om 2 år. Men för att vara lite schyst så svarar jag.

Nej det är inte fel, jag blev av med oskulden när jag va 15 och jag är 18 nu. Men jag har inte haft samlag så mycket efter jag blev av med oskulden, kanske 15 gånger eller något bara. Men tro mig det är inte så nice, det är inget speciellt. Jag skulle lätt kunna vänta tills jag va 20 eller något. För det är inte så jävla "nice" som alla skryter om.

Men "vänta på den rätta" för mig låter bara dumt, det händer när de händer.

Jag ser inte direkt ner på folk som är oskulda, så va fan de kommer när de kommer ingen idé att tänka på det hela tiden.

Hahah, 15 gånger, är inte det mycket? xD
Citera
Medlem
Det gör verkligen detsamma när du förlorar oskulden. Desto yngre människor är desto mer bryr de sig. När du är äldre och väl har förlorat oskulden kommer du märka att ingen riktigt bryr sig om hur gammal du var när du förlorade den.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .adept
Mina 3 första ligg var ons.. fy fan vad onödigt. Den enda skillnaden på att va oskuld och inte är just att vara eller inte. Och så behöver man inte skämmas när alla snackar sex. Det är väl det.

Skaffa en flickvän och bli inte bara av med oskulden, utan bli bra på att ligga också

Jag är en tjej mannen! xD
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in