• 1
  • 2
2005-02-23, 09:19
Bannlyst
Köp ett par rohypnol av pundarna. Finns säkert ett gäng, på din ort.
Räcker väl med en ner och en tillbaks, typ tjugo spänn får du lägga ut
Citera
2005-02-23, 10:45
Medlem
Själv blir jag väldigt dåsig av åksjukepiller. Några sådana och en halvliter vin gjorde att jag sov bort nästan en hel flygresa från Bangkok. Sweet.
Citera
2005-02-23, 12:38
Medlem
Spliffmeisters avatar
Xanor och kodein haha då hade bussresan tagit 4 timmar istället

Men allvarligt, fråga din läkare om en karta (10 st) propavan, han lär ge dig dem (de är inte beroendeframkallande och är ofarliga) och du lär sova som aldrig förr... det är de enda propavan är bra för att sova, du kan omöjligt göra nåt annat... ta 2 st innan du stiger på bussen så kommer du vakna framme

Läs denna tråden isf... http://forum.flashback.info/scandina...d.php?t=145369

De skall alltså inte intas på jobbet utan bara när man skall sova
Citera
2005-02-23, 15:12
Medlem
crassys avatar
Själv drack jag 1/3 flaska Metadon på ett 16-timmars flyg... Sov tydligen i väldigt konstiga ställningar sa de som såg mig. På tillbakavägen droppade jag 7 10mg diazepam och det funkade det också. Inte lika najs som Metadon dock.

Receptfritt? Haha. Det enda du kan få receptfritt är nässpray. Men Propovan är ett bra tips, man blir bara JAVLIGT hängig av det.
Citera
2005-02-23, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bloodhound
My ass att det tar 36 till alperna, 24 e standard med buss, har åkt på 36 men då var det århundradets snöstorm igenom hela tyskland + att vi tog brenner.

OJOJJ här har vi en lirare som inte har ngn koll på alperna! kanske har sovit dom senaste veckorna pojken..men så här e det man får inte längre åka sov-buss genom tyskland pga den nya lagen..så man åker genom Farnkrike.. så a your ass
Citera
2005-02-24, 13:21
Medlem
Bloodhounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paparazzzi
OJOJJ här har vi en lirare som inte har ngn koll på alperna! kanske har sovit dom senaste veckorna pojken..men så här e det man får inte längre åka sov-buss genom tyskland pga den nya lagen..så man åker genom Farnkrike.. så a your ass

Haha, okej, du ägde mig nu. Var bara avundsjuk för att folk brassar ner till alperna när jag sitter hemma med bruten arm. Skulle glidit runt nere i Sierre om jag inte halkat på en jävla gräsmatta. Illa det där med sovbuss igenom tyskland, autobahn är ju halva nöjet. Tur att jag flyger när jag skall ner igen vid v.16. Hade gött nu och dra en repa för Bloodhound som sitter hemma och surar med bruten arm.
Citera
2005-02-24, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bloodhound
Haha, okej, du ägde mig nu. Var bara avundsjuk för att folk brassar ner till alperna när jag sitter hemma med bruten arm. Skulle glidit runt nere i Sierre om jag inte halkat på en jävla gräsmatta. Illa det där med sovbuss igenom tyskland, autobahn är ju halva nöjet. Tur att jag flyger när jag skall ner igen vid v.16. Hade gött nu och dra en repa för Bloodhound som sitter hemma och surar med bruten arm.

haha ok..chill
ja jag ska hare så bra ..nå åker jag boyz och för informationens skull så har jag fixat lite smått och gott så att jag somnar, dock ifrån hälsokostbutiekn
Citera
2005-02-24, 18:20
Medlem
Pettans avatar
några burkar med öl, av nån fin sort, lite lagom kylda som du sedan kombinerar med en lagom laddad pipa med Fet vid första lämpliga stopp, detta är nåt som får mej att sova... tänka på att andas ut ordentligt innan du kliver på igen, eller varför det, kliv på bussen med århundradets bloss i lungorna... kul o se folkets min..!
Citera
2005-02-25, 14:32
Medlem
Murmeldjurets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paparazzzi
Jag åkte genom tyskland dock med lampor tända hela natten, tog i alla fall dryga 30 timmar från sthlm. Dessutom undrar jag hur fan du tar dig till Frankrike utan att åka genom Tyskland?? Nej jag tror du sov hela vägen och babblar i nattmössan!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in