• 1
  • 2
2006-11-05, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AegWyr
Vad sägs om avdankade gamla hitlerister som numer är apati-anarkister då?

de beror på vem du är o från vart du kommer
Citera
2006-11-06, 00:22
Medlem
Cormacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klicka här
man får väl ta och udnersöka när man 'är på hultsfredsfestivalen på fyllan :P

lät som en superbra ide att ge sig ut i skogen på fyllan, jag får nog komma med och griilla korv och skrämma iväg ekorrar och dylika odjur : )
Citera
2010-07-14, 22:43
Medlem
BUMP(jag vet,Orkar inte göra ny tråd)

Någon som hittat något i hultsfredstrakten ?
Flygplatsen är spännande
Citera
2011-09-23, 13:17
Medlem
klasogons avatar
i hultsfred finns de ett övergivet gammalt hus bakom st1-macken typ, de va öppet förut o ja va inne en lr två ggr men senast ja va där så va alla dörrar ordentligt låst o alla fönster som ledde ngnvart va igenbommade. de va inte så jättekul där inne, mest en massa gammalt skräp o en del ölburkar o liknande som ungdomar lämnat, hittade en gasmask som ja tog me hem o såg även en del lp-skivor men orkade inte kolla igenom va de va för ngra.

de finns även ett övergivet slakteri som ja velat kolla in ett ntal ggr, mina polare visade de för mej men dom vill inte gå in p.g.a ngn äcklig lukt. slakteriet kan man gå in i genom framdörren men de ryktas om att securitas håller koll på stället.

de finns en tunnel som går in under tågrälsen mellan tågstationen o de gamla pperronghuset lite längre bort, de ser ut som om man kmr in i kloaker men vet inte då ja aldrig vart krypit in. ja detta e väl de enda intresanta UE-ställena som ja har hört talas om o som finns möjlighet att ta sej in som ligger i själva tätorten o inte ute i skogen
Citera
2012-08-16, 19:17
Medlem
PrimusTs avatar
DC hultsfred. En distriktscentral under marken.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in