2012-11-25, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polyhedron
Vad skulle hända om ens kanyler fastnade i tullen, blir de bara kvar där eller finns det risk för husis?

räkna alltid med det värsta. Vf ska du ens handla från utlandet? Hur mkt verktyg ska du köpa? kan ju inte vara någon extrem mängd? du får ju 100st kompletta verktyg för runt 5-600kr inrikes. Är det verkligen värt allt jidder med att handla från utlandet då? Jag vet att det är billigare men då kan man ju säga att det är billigare i kina med alla produkter, ska du då börja köpa allt från kina direkt?

Hoppas du förstår hur jag menar, vissa saker är helt enkelt värt sitt pris.

Mvh
Citera
2012-11-27, 03:00
Medlem
Mvks avatar
Var inne på apoteksgruppen och frågade om jag kunde köpa sprutor.
Nej det gick inte för sig.
Berättade då om lagen, 1nov osv.
Hon frågade då sin kollega som nästan blev arg och kollade på mig som en jävla knarkare och sa att hon inte hade hört något heller.
Fick man känna sig dum för dom verkade vara så säkra på sin sak att jag började tvivla på mig själv.

Apotek i centrala Göteborg borde ha bättre koll.
Jävla kärringar.
Citera
2012-11-27, 09:18
Medlem
Handlade direkt då lagen trädde i kraft. Först blev apotekaren extremt förskräckt, som tur hade jag med mig papper på att detta gällde.
3 apotekare och lilla jag diskuterade detta alla extremt sura och tjata om att steroidbruk ej är lagligt. Jag spela chokad tillbaka och berättade om mitt stor intresse för naturkunskap! ^^

Allt gick bra! 600 nål och 300 pump rikare!
Citera
2012-11-27, 12:43
Medlem
r0lands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mvk
Var inne på apoteksgruppen och frågade om jag kunde köpa sprutor.
Nej det gick inte för sig.
Berättade då om lagen, 1nov osv.
Hon frågade då sin kollega som nästan blev arg och kollade på mig som en jävla knarkare och sa att hon inte hade hört något heller.
Fick man känna sig dum för dom verkade vara så säkra på sin sak att jag började tvivla på mig själv.

Apotek i centrala Göteborg borde ha bättre koll.
Jävla kärringar.

No offense mot dig, jag blir också förbannad när jag hör det här. Lag är lag, precis samma som att det är förbjudet att bruka steroider, så är det också förbjudet att neka någon att köpa en sak som är laglig att inhandla.

Men i det läget måste du ha material med dig för att kunna konfrontera. Det gäller alla i den här tråden. Alla vet hur apoteks-kärringarna beter sig, därför gäller det att visa att man är MAN och vem som har rätt.

Citat:
Ursprungligen postat av Bola-San
Handlade direkt då lagen trädde i kraft. Först blev apotekaren extremt förskräckt, som tur hade jag med mig papper på att detta gällde.
3 apotekare och lilla jag diskuterade detta alla extremt sura och tjata om att steroidbruk ej är lagligt. Jag spela chokad tillbaka och berättade om mitt stor intresse för naturkunskap! ^^

Bra gjort!
Citera
2012-11-27, 12:56
Medlem
Mvks avatar
Citat:

Vilken storlek på pumpen och nålarna var det?
Vad gick det på?
Citera
2012-11-27, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mvk
Vilken storlek på pumpen och nålarna var det?
Vad gick det på?
Allt såldes i paket de hade inget pump pris konstigt nog... Idioter. Tror de gick på runt 500 lappen pumparna var dyra som sjutton.
Har inte kvittot kvar men kan kolla in på banken senare idag för se exakta siffror. Har för mig att nålarna låg mellan 0.20-0.50 öre
Citera
2012-11-27, 14:24
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Allt såldes i paket de hade inget pump pris konstigt nog... Idioter. Tror de gick på runt 500 lappen pumparna var dyra som sjutton.
Har inte kvittot kvar men kan kolla in på banken senare idag för se exakta siffror. Har för mig att nålarna låg mellan 0.20-0.50 öre

Helvete vad billiga nålar.
Citera
2012-11-27, 14:26
Medlem
chebmamis avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av chebmami
Helvete vad billiga nålar.

vart hittade du papper på att det är lagligt nu? Så man också kan visa, tänkte kanske dra dit idag och köpa!
Citera
2012-11-27, 14:26
Medlem
proteinftws avatar
Citat:

Vilken apotekskedja var du på? Inget av apoteken jag ringde hade det i lager..
Citera
2012-11-27, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proteinftw
Vilken apotekskedja var du på? Inget av apoteken jag ringde hade det i lager..
Apoteksgruppen (Stockholm). Jo jag vet, var på två apotek för att få mina 600 nålar 300 på varje. Var flera som sa att jag kunde beställa av dem.
Har fejkleg men vågade inte riktigt chansa då de kanske ringer polisen då jag ska hämta de.
Citera
2012-11-27, 19:25
Medlem
Mvks avatar
Om det nu är lagligt och dom inte frågar vad man ska ha det till, borde inte apoteket även sälja det i onlinesortiment?
Citera
2012-11-27, 20:24
Medlem
MKMF12s avatar
Citat:
Apoteksgruppen (Stockholm). Jo jag vet, var på två apotek för att få mina 600 nålar 300 på varje. Var flera som sa att jag kunde beställa av dem.
Har fejkleg men vågade inte riktigt chansa då de kanske ringer polisen då jag ska hämta de.

Dom frågar inte om leg vid hämtning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in