2012-05-03, 09:27
Medlem
Avgrundsvrals avatar
Läste på twitter av Yttre Befäl Södermalmspolisen

Twitternamn: YB_Sodermalm

"Under senkvällen slogs det på populär krog. 3 ordningsvakter till sjukhus. Brutna näsor och annat"

https://twitter.com/#!/YB_Sodermalm/status/197917906053509121

Han följer upp med att skriva att det gäller en citykrog.

Nån som har mer info?
Citera
2012-05-03, 09:59
Medlem
yousorandoms avatar
Hmm intressant, skulle verkligen vilja veta på vilket ställe detta hände. Nu ska jag inte dra alla vakter över en kam men generellt så är vakter riktiga jävla avskum och slödder, speciellt på "inne" klubbarna.
Citera
2012-05-03, 10:52
Medlem
flazbazs avatar
Fotbollsrelaterat? Det var ju en del matcher igår kväll.
Citera
2012-05-03, 11:18
Medlem
yousorandoms avatar
Kan bekräfta att det gäller 3 vakter på nattklubben collage vid stureplan. Kan även bekräfta en bruten näsa och skallskada. Helt rätt enligt mig vakterna på collage har våldtendenser, har själv blivit utsatt för deras maktmissbruk.
Citera
2012-05-03, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yousorandom
Kan bekräfta att det gäller 3 vakter på nattklubben collage vid stureplan. Kan även bekräfta en bruten näsa och skallskada. Helt rätt enligt mig vakterna på collage har våldtendenser, har själv blivit utsatt för deras maktmissbruk.

Finns Collage kvar? Dog inte det ut kring 80/90?
Hm, förmodligen annan krog, samma namn...
Citera
2012-05-03, 11:31
Medlem
gugglianos avatar
Vakter ska kunna begagna sig av av käften som främsta "vapen", och inte vara bufflar med översittartendenser. Vissa vakter förvånas jag inte ett dugg över att dom åker på stryk.
Citera
2012-05-03, 11:48
Medlem
rätt säker på att det är kriminella eller fotbollshuliganer som gjort skada.

vakterna på collage är spänniga atletic fitness typer blandat med mma blatte entrevärdar, en del av dom tränar på sats odenplan och är väldigt illa omtyckta i båda vaktbranchen och av gäster
Citera
2012-05-03, 11:49
Medlem
yousorandoms avatar
Förlåt det gäller två misshandlade vakter varpå den ena sågs stå och gråta.
Citera
2012-05-03, 11:58
Medlem
PeterSenselesss avatar
Såg att det var ett tillslag emot en lägenhet i Enebyberg Stockholm? Insatsstyrkan som sparkade in en dörr och gapade
Citera
2012-05-03, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chillrex
hmm jag har inte hört om detta vilket förvånar mig. någon som vet vilken krog det kan ha varit?

Haha!

a) Hur kommer det sig att du är förvånad över att du inte hört om detta? Utveckla gärna.
b) Står på första sidan, var det verkligen så svårt att läsa igenom 10 kommentarer varav en del gick att skippa helt pga. rent skitsnack?

--

Är det någon som vet om någon misstänkt gripits? Krogar brukar väl ha kameror vid entrén och en del vakter har väl kamera på sig dessutom?
Citera
2012-05-03, 14:04
Medlem
Har inte mycket medlidande med Vakterna I Stockholm/Sverige. Verkar vara en skara i princip uteslutande bestående av nämda översittar drag.
Skulle vara lite festligt att få mera detaljer, för övrigt vart på stureplan ligger Collage? Trodde jag hade ok koll men..
Citera
2012-05-03, 14:54
Medlem
Dr.Wöhlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turboTT
Har inte mycket medlidande med Vakterna I Stockholm/Sverige. Verkar vara en skara i princip uteslutande bestående av nämda översittar drag.
Skulle vara lite festligt att få mera detaljer, för övrigt vart på stureplan ligger Collage? Trodde jag hade ok koll men..

Mellan riche och teatergrillen fast på andra sidan gatan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in