2012-05-02, 13:35
Medlem
Vad är det skummaste ni har gjort under påverkan av dessa?

Igår intog jag 50 mg Stilnoct+50 mg Theralene vilket resulterade i massiva minnesluckor och att jag enligt min kompis satt uppe inatt och räknade alla mina mediciner och skrev ner dom och sa till henne att hon borde stötta mig i mitt medicin räknande.
Sen försökte jag tydligen sälja dom också :-P
Citera
2012-05-02, 13:41
Medlem
RadikalFails avatar
Ja jag fick en ofrivillig tripp då jag var sjuk och tog min vanliga dos av stilnoct. Det var inge kul. Jag hade en dröm som var så verklig att jag kunde svära på att jag var vaken. Det var horribelt.
Citera
2012-05-02, 14:18
Medlem
Snuttegrisarnas avatar
Hade främmande hemma för ovanlighetens skull.

De skulle sova över och när kl blev 22 så tog jag min imovane och sa till gästerna att jag skulle gå o lägga mej.

-"Nej, nej, du kan väl inte sova så här tidigt! Kom och smaka på den här drinken!

-Men ni vet ju att jag är nykterist? Kan ju ändå inte dricka när jag tagit sömntabletterna...

-Jo, men en liten smutt kan du väl ta, testa det här nu!
Kom igen o var inte så tråkig !

- Ok da, en liten bara...

- Jamen, nu måste du prova en klunk av den här ölen, visst är den go?

- Ok, doppar väl tungan da....

Nästa dag stod gästerna i sovrumsdörren o skrattade åt mej när jag vaknade och min stackars man var helt tyst.

De berättade att jag varit jättekonstig, hade satt mej vid datorn och laddat hem en massa deathmetal som jag sen spelat på högsta volym hela natten.

När grannarna kom upp o ringde på dörren för att klaga hade jag bara skrattat helt hysteriskt åt deras miner o dagit upp volymen ännu mer och det beteendet hade sen upprepats natten igenom.

Det här kanske hade varit normalt om jag varit typ 17 år, men jag är 37 och farmor, en riktigt trist tant till vardags.

Så lär av mitt misstag och blanda ALDRIG Imovane och alkohol !
Senast redigerad av Snuttegrisarna 2012-05-02 kl. 14:22. Anledning: Sensmoral:
Citera
2012-05-02, 14:33
Medlem
topsids avatar
Här är request-tråden, konstigt att du missade den med tanke på att den är klistrad högst upp...
https://www.flashback.org/t260231
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in