2012-05-02, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morvalion
Hon är återfunnen! Utan att säga för mycket så undanhöll hon sig själv av egen fri vilja. Inte helt oväntat måste jag väl säga.
Vart fick du denna info ifrån? Jag kommer precis från att ha deltagit i eftersöket efter henne, och när jag lämnade platsen för en stund sen var hon fortfarande inte påträffad! Varken LKC eller MIC/PIC har nämnt något om att hon är hittad!
Citera
2012-05-03, 00:15
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eggrole
Vart fick du denna info ifrån? Jag kommer precis från att ha deltagit i eftersöket efter henne, och när jag lämnade platsen för en stund sen var hon fortfarande inte påträffad! Varken LKC eller MIC/PIC har nämnt något om att hon är hittad!

Står på polisens hemsida/TS länk att hon är återfunnen, bra det. Dock lite märkligt att ni sökt efter nån som redan kommit tillbaka.
Citera
2012-05-03, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Står på polisens hemsida/TS länk att hon är återfunnen, bra det. Dock lite märkligt att ni sökt efter nån som redan kommit tillbaka.
Jo fick ett sms nyss om att hon är anträffad! Blev hittad efter vi blev hemkallade, och kedjan med meddelande kan vara seg! Vi har varit ute och letat sedan 12.00, iom att hon var suicidal, så är det speciella omständigheter så blir många som får komma in!
Citera
2012-05-03, 00:32
Medlem
Morvalions avatar
Citat:

Fick order om att dra tillbaka min söktät då hon var påträffad. Vet inte vilken tät du var i eller när du lämnade platsen.

Edit: Såg att du fått informationen nu.
Citera
2012-05-03, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morvalion
Fick order om att dra tillbaka min söktät då hon var påträffad. Vet inte vilken tät du var i eller när du lämnade platsen.

Edit: Såg att du fått informationen nu.
Jo vi blev avlösta och fick åka hem precis innan hon måste blivit anträffad!
Citera
2012-05-03, 05:33
Medlem
piassavas avatar
Citat:
Jo vi blev avlösta och fick åka hem precis innan hon måste blivit anträffad!

Härligt att hon hittades välbehållen! Vilken bra nyhet att börja dagen med
Citera
2012-05-03, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piassava
Härligt att hon hittades välbehållen! Vilken bra nyhet att börja dagen med

hos en 23-åring. vad gör han med en 13-åring?
Citera
2012-05-03, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalciumum
Det stämmer att det är mycket skog. Var själv där för ett par år sen och fick åka igenom en halvmil riktig trollskog på en liten grusväg bara för att komma in i samhället. Riktigt obehagligt att vistas där på natten kan jag tänka mig

Okej, tänkte att det blev en bra promenad om man ska därifrån.
OCh ni från polisen (?) har ni fått någon anledning till att hon stack? fast det kanske ni håller för er själva (tysnadsplikt)?

Men gott att hon är hittad vid liv, och undra egentligen vad hon gjorde.
Citera
2012-05-03, 09:28
Medlem
MrFolds avatar
Bra jobbat ni som deltog! Skönt att det slutade bra, även om här verkar finnas en hel del problem att ta itu med. Men det är ju inte vår sak.
Citera
2012-05-03, 09:45
Medlem
LaScalas avatar
Enligt TV4 text-TV är den 23-årige mannen misstänkt för människorov.
Citera
2012-05-03, 10:16
Medlem
23 åriga mannen ska vara 13 åringens pojkvän, och han och hennes kompisar ska medvetet ha lett in polisen på fel spår för att hon inte skulle hittats.
Verkar dock som hon är med på det hela, och pojkvännen och hennes kompisar ska också ha varit aktivt varit med i sökningarna efter flickan.

hon hittades i pojkvännens bostad, där hon kändes igen från en förbi passerande.

Låter lite "weird" med att vara 23 bast och ha en 13 åring parner?
Citera
2012-05-03, 11:09
Medlem
Raggdoll3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Enligt TV4 text-TV är den 23-årige mannen misstänkt för människorov.

Enligt min kontakt är det en "pojkvän" som som är från orten, adopterad som ung, har visst inte alla hemma och hade det stökigt i skolan. Var själv med i skallgångskedjan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in