2012-05-03, 17:43
Medlem
Erikons avatar
Va falls? när jag skrev Engelska B fick vi skriva om Internet
Citera
2012-05-03, 17:44
Medlem
rekords avatar
Vad är det för häfte alla pratar om?

Vi har inte fått något häfte. Hmm...
Citera
2012-05-03, 17:49
Medlem
Zartazas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rekord
Vad är det för häfte alla pratar om?

Vi har inte fått något häfte. Hmm...
Någon här har inte varit på lektionerna...

Är det någon som vet vad syftet med häftet var? Kommer frågorna från häftet med på det riktiga provet eller?
Citera
2012-05-03, 17:51
Medlem
rekords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zartaza
Någon här har inte varit på lektionerna...

Är det någon som vet vad syftet med häftet var? Kommer frågorna från häftet med på det riktiga provet eller?

Jo, har varit på varenda. Har dock haft praktik dom tre senaste veckorna.
Citera
2012-05-03, 17:56
Medlem
Zartazas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rekord
Jo, har varit på varenda. Har dock haft praktik dom tre senaste veckorna.
Vi fick vårt häfte för bara några veckor sen, du måste ha missat det med någon dag eller så.
Citera
2012-05-03, 17:58
Medlem
Costanza101s avatar
Någon som har chans att lägga upp häftet med text här? Glömde min i skolan och verkar vara rätt kört om jag inte får tag i häftet idag.
Citera
2012-05-03, 18:08
Medlem
freXers avatar
Har inte fått något häfte!
Citera
2012-05-03, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Costanza101
Någon som har chans att lägga upp häftet med text här? Glömde min i skolan och verkar vara rätt kört om jag inte får tag i häftet idag.

Inte alls så farligt, det är snarare ett litet faktablad om vilka problem som medför över slösaktig beteende, vad man kan göra, hur folk blir behandlade i "sweatshops", (tänk Asien och Microsoft, Apple, Puma). Det är i princip allt, så länge man tänker lite logiskt så klarar man sig galant.
Citera
2012-05-03, 18:16
Medlem
SamRothsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Costanza101

Samma här! Har för mig att häften bara är ett par sidor (1-2?) så om någon skulle ta orken att scanna in de nödvändiga sidorna åtminstone. Tack på förhand!
Citera
2012-05-03, 18:18
Medlem
janssonkarls avatar
En fråga jag har detta som i-val och vi är 2 grupper i detta en som är 08:00 och en 09:10 fast när det är nationella så brukar väl alla skriva samtidigt men vi har byt lärare cirkus 10 gånger i denna skit kurs och tror ni att man ska vara där 8 för säkerhets skulle annars är jag i 09:10 gruppen. också ska man kunna häftet? man måste ju få ha det under tiden för jag kan nämligen inte ett skvatt tacksam för svar!!

Lycka till allihopa

MVH Erik
Citera
2012-05-03, 18:29
Medlem
Hela English B Preparation Material häftet

http://imageshack.us/photo/my-images/819/imag0549l.jpg/

Här är hela häftet iaf!
Senast redigerad av kingluii33 2012-05-03 kl. 18:52. Anledning: Bytte till en länk istället för 7 olika!
Citera
2012-05-03, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OP.Anderson
Jag tänker läsa denna text om consumerism ett par gånger innan fredag: www.essayforum.com/writing-feedback-3/consumerism-good-bad-thing-essay-3114/

Åtminstone så lär man sig några bra ord som kan komma till användning på provet.

Såg mycket bra ut det där, värt att läsa! Tack för tipset!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in