2012-05-01, 00:10
Medlem
Tjena, jag undrar om det var ett dumt val att söka till datavetenskap i dsv kista till hösten efter allt jag läst på flashback om den skolan/utbildningen häromdagen. Är den verkligen så kass som jag läst att det ska vara? Börjar bli orolig och det känns dumt att slösa 3 år om jag inte får ett okej jobb efter utbildningen. Samtidigt orkar jag inte vänta ett år på att börja en ny utbildning. Finns det någon här som har erfarenhet av den skolan?

Jag kollade igenom kursutbudet och det verkade vara sådant jag ville läsa, så jag antog att det skulle vara ett helt okej program. Är ju tyvärr försent att ändra sig nu .
Citera
2012-05-01, 00:45
Medlem
SU är ju en av de bästa skolorna i landet. Och du säger själv att kursinnehållet är det du vill studera. Det kommer i slutändan, med varje skola, avgöras av vad du gör med utbildning på fritiden som avgör vad för jobb du får. Du kommer garanterat inte vara mindre eftertraktad än någon annan skola om du läser på SU.

En polare gick ut DSV i höstas och hade ett jobb redan på sommaren som väntade på han.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in