2012-05-08, 11:48
Medlem
Tomatpures avatar
Hahaha du borde ha filmat honom när han dreglade och sa obegripliga ord hahaha måste sett ut som ett jävla mongo
Citera
2012-05-08, 12:40
Medlem
Om man inte vet exakt vad det är man håller på med så ska man ge fan i det om man vill leva ett normalt liv i fortsättningen.
Jag är emot SSRI preparat och liknande helt och avråder alla att hålla sig borta från det, oavsett hur man mår.
Det är bättre att knarka på riktigt istället för att ta såna där mediciner som ger hjärnskador mer eller mindre. (Knarka med måtta)
Denna gång gick det bra, men TS vän kunde lika gärna ha blivit en grönsak eller död, vilket nu som är värst vet jag inte.
RC preparat ska man ta det EXTRA lugnt med! Oansvariga knarkare ger brukare dåligt rykte.
Citera
2012-05-08, 12:44
Medlem
Marlboromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatpure
Hahaha du borde ha filmat honom när han dreglade och sa obegripliga ord hahaha måste sett ut som ett jävla mongo

Du verkar ju som en sympatisk normal människa? Å andra sidan detta är ju fb
Citera
2012-05-08, 21:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av systemreset
Om man inte vet exakt vad det är man håller på med så ska man ge fan i det om man vill leva ett normalt liv i fortsättningen.
Jag är emot SSRI preparat och liknande helt och avråder alla att hålla sig borta från det, oavsett hur man mår.
Det är bättre att knarka på riktigt istället för att ta såna där mediciner som ger hjärnskador mer eller mindre. (Knarka med måtta)
Denna gång gick det bra, men TS vän kunde lika gärna ha blivit en grönsak eller död, vilket nu som är värst vet jag inte.
RC preparat ska man ta det EXTRA lugnt med! Oansvariga knarkare ger brukare dåligt rykte.

+1.
Citera
2012-05-12, 14:07
Medlem
Inte för att vara sån, men på vissa doser MDMA, meph och liknande seratogena droger blir man såhär mongo. Det har hänt mig också på både MDMA och APB, jag tycker att det är riktigt obehagligt ibland och sen så ser man ju förskräcklig ut.

Man måste ta det lugnt som sagt och det tvivlar jag inte på att ni gjorde. Ibland blir det bara dumt
Citera
2012-05-18, 17:58
Medlem
squimpans avatar
låter riktigt otäckt mina vänner. ja som det sagts i tråden skall man extremt förstiktig med RC-droger.

jag kan ge er alla ett exempel på vad som KAN hända om man inte är försiktig.

jag äter rätt stora mängder SSRI precis som TS vän. hade bara hört bra om just detta ämne "Etylfenidat" / "6-(2-aminopropyl)bensofuran" men visste inte jättemycket om det. beställde det och har gjorde åt med ett par påsar. jag trodde att jag tålde mer än jag gjorde.

jag överdoserade på Etylfenidat för lite drygt 2 veckor sedan.
jag hade varit på fest och kom hem lagom full. hade druckit drygt 6 öl. tänkte att jag skulle ta en Jonk innan flickvännen kom hem från sin fest.

jag var själv i lägenheten och satte mig o tog min Jonk. Dock dröjde det inte mer än 30 sekunder innan jag fick hysteriska epilepsianfall blandat med kräkningar spasmer kramper samt att jag trodde på riktigt att mitt huvud skulle explodera. som tur var kommer min flickvän in i lägenheten efter lite drygt 1.5h och kunde ringa ambulans. jag är fortfarande förstörd i både huvud och kropp efter denna händelse. jag hade bitit av 1/3 del av min tunga och hade hjärnskakning på grund av flertalet fall emellan epilepsianfallen. fick sy 56stygn på flertalet ställen i ansiktet eftersom jag legat och "headbangat" på golvet under anfallen och slagit i bordet och teve bänken samt slagit ut 3 tänder.jag har "parkinsons-skakningar i hela kroppen och får psykostiska tankeloopar var femte minut. läkarna säger att de inte vet om jag någonsin kommer bli frisk. det enda jag vet är att jag aldrig kommer bli samma människa igen. tänk på det nästa gång ni ska ta något som är inte är testat utav professionella forskare och doktorer.

fridens till er. ta det lugnt och ta hand om er.

mvh// Squimpan
Citera
2012-05-18, 18:54
Medlem
SadCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av squimpan
låter riktigt otäckt mina vänner. ja som det sagts i tråden skall man extremt förstiktig med RC-droger.

jag äter rätt stora mängder SSRI precis som TS vän. hade bara hört bra om just detta ämne "Etylfenidat" / "6-(2-aminopropyl)bensofuran" men visste inte jättemycket om det. beställde det och har gjorde åt med ett par påsar. jag trodde att jag tålde mer än jag gjorde.

jag hade varit på fest och kom hem lagom full. hade druckit drygt 6 öl. tänkte att jag skulle ta en Jonk innan flickvännen kom hem från sin fest.

jag var själv i lägenheten och satte mig o tog min Jonk. Dock dröjde det inte mer än 30 sekunder innan jag fick hysteriska epilepsianfall blandat med kräkningar spasmer kramper samt att jag trodde på riktigt att mitt huvud skulle explodera. som tur var kommer min flickvän in i lägenheten efter lite drygt 1.5h och kunde ringa ambulans. jag är fortfarande förstörd i både huvud och kropp efter denna händelse. jag hade bitit av 1/3 del av min tunga och hade hjärnskakning på grund av flertalet fall emellan epilepsianfallen. fick sy 56stygn på flertalet ställen i ansiktet eftersom jag legat och "headbangat" på golvet under anfallen och slagit i bordet och teve bänken samt slagit ut 3 tänder.jag har "parkinsons-skakningar i hela kroppen och får psykostiska tankeloopar var femte minut. läkarna säger att de inte vet om jag någonsin kommer bli frisk. det enda jag vet är att jag aldrig kommer bli samma människa igen. tänk på det nästa gång ni ska ta något som är inte är testat utav professionella forskare och doktorer.

mvh// Squimpan

Känner igen mig... min polare hittade mig dock sekunder efter jag började krampa. Kommer ihåg exakt hur det kändes, huvudet bara exploderade, tänkte "nu dör jag", och sen blev det svart.
Citera
2012-06-10, 23:05
Medlem
erikkkkks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av squimpan

mvh// Squimpan
Är inte riktigt med på vad du menar, men vad menar du med "Etylfenidat" / "6-(2-aminopropyl)bensofuran"? Tog tog 6-APB och/eller etylfenidat? Hur mycket, och av vad?

Vad är en Jonk? Heroin, 6-APB eller etylfenidat?

Vilka antidepressiva går du på?
Citera
2012-07-03, 11:13
Medlem
bampus90s avatar
Jobbig händelse :/

Tror ni ja kan ta en e (cirka 150mg 100%mdma), nu ikväll? Hoppade av min
Tablett (citalopram 30mg) i förrgår. Käkade den typ 18 mån innan.

Eller finns det faror med det? Hörde nån säga att det är lugnt med mdma och citalopram, stämmer det?
Citera
2012-07-03, 14:19
Medlem
Rolling-stoneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bampus90
Jobbig händelse :/

Tror ni ja kan ta en e (cirka 150mg 100%mdma), nu ikväll? Hoppade av min
Tablett (citalopram 30mg) i förrgår. Käkade den typ 18 mån innan.

Eller finns det faror med det? Hörde nån säga att det är lugnt med mdma och citalopram, stämmer det?

Nej det tror jag inte!! Man ska helst vara "fri" från ssri-intag i minst 2 veckor har jag för mig.. Du får kanske någon slags "effekt". Men riskerna förenat med risk för kasst rus och därmed bortkastade kristaller gör att jag iaf skulle råda dig att spara på kristallerna ngn månad... Inte så att du måste rulla ikväll eller?? Och nej, det är inte "lugnt" med mdma o citalopram. Det är ju en ssri som alla andra...

Mirtazapin/Remeron ska dock vara lugnt att rulla på !

Tänk på skallen för f*n!! De fanns ju en anledning till att du började på ssri menar jag...

Lycka till
Citera
2012-07-03, 14:35
Medlem
bampus90s avatar
Det är ju exakt det jag gör.. Därför jag bad om råd.
Tack för svaret. Skall göra som du säger och vänta en tid.
Citera
2012-07-03, 14:44
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolling-stoned
Nej det tror jag inte!! Man ska helst vara "fri" från ssri-intag i minst 2 veckor har jag för mig.. Du får kanske någon slags "effekt". Men riskerna förenat med risk för kasst rus och därmed bortkastade kristaller gör att jag iaf skulle råda dig att spara på kristallerna ngn månad... Inte så att du måste rulla ikväll eller?? Och nej, det är inte "lugnt" med mdma o citalopram. Det är ju en ssri som alla andra...

Mirtazapin/Remeron ska dock vara lugnt att rulla på !

Tänk på skallen för f*n!! De fanns ju en anledning till att du började på ssri menar jag...

Lycka till
Jag fick faktiskt ingen effekt av ca 100-150mg MDMA trots uppehåll från mirtazapin (30mg) i 4 dagar.. Inget fel på grejerna heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in