Känner ungefär detsamma faktiskt!
Inga vänner kvar, Inga av mina gamla intressen känns längre roliga att syssla med.
Ingen flickvän och ingen framtidstro, Jag sitter och spelar dator all vaken tid jag inte är på jobbet.
Helgerna sover jag mest bort.
Har funderat mycket på att avsluta det hela men jag är faktiskt för feg, vilket gör mig ännu mer deprimerad då jag inser att jag kommer få sitta här med ett fullkomligt meningslöst liv i många år till. Så vad fan kan man göra? Kan inte ta livet av mig, och livet är hopplöst.
Det sägs ju att åren går snabbare förbi ju äldre man blir, jag hoppas de tar fart ordentligt nu när jag passerat 30.
Men jag önskar dig lycka till och hoppas du lyckas komma ur det här bättre än vad jag gjort, har varit deprimerad sedan många år nu och hjälpen jag har sökt har inte gjort mycket skillnad.
Knark kan faktiskt få tiden att gå och göra livet intressant för stunden så jag rekomenderar det.
Edit: var inte meningen att försöka stjäla din tråd här med mina problem eller så, men jag såg vad du skrev och kände att jag ville göra detsamma och tråden passade fint för det tyckte jag!
Och jag lyckades ju iallafall få in ett litet tips där på slutet!