• 6
  • 7
2013-04-19, 14:23
Medlem
Zkylars avatar
Idag när jag skulle spela wordfeud sökte jag på random, av 20 personer så resignade 20 personer direkt.

Fick ingen att spela mot.

Byte ut min bild mot en random tjej från nätet, en 5-6:a på skala 10 var hon väl och bytte namn till ett tjejnamn med ett ungt årtal 88:a så hon skulle verka ung och viril.

Mass sökte återigen, fick en 15 pers... INGEN RESIGNADE!

Inom loppet av 5 minuter hade hälften skrivit, Hej , läget? , vart bor du?

Svarade inte och fortsatte spela, halvvägs in i spelen bytte jag tillbaks till min ursprungliga bild och mitt ursprungliga namn.

ALLA RESIGNADE

Har varken en stöttande bild eller ett stöttande namn om nu det finns några troll som tror det är anledningen.

Folk är fan vidriga på wordfeud.
Citera
2013-04-19, 16:10
Medlem
Prillens avatar
så jag träffade min nuvarande flickvän.

Sjukt.
Citera
2013-04-27, 00:08
Medlem
har en kompis som träffa sin tjej på wordfeud lite konstigt tycker jag allt men men
Citera
2019-11-22, 22:05
Medlem
Någon annan som har en story?
Citera
2019-11-22, 22:17
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Kan väl ragga var som helst om kemi uppstår men gå in för att ragga på ett spel känns ju rätt patetiskt.
Citera
2019-11-22, 23:06
Medlem
Arsenikarsles avatar
Ja det har raggats, fattar inte vad man får ut av det- gå och runka på chatroulette med alla andra idioter och sluta förstör spelet!

Jag kan tycka att det är trevligt att snacka med folk och se vem man har att göra med men blir less när de ska äckla sig. Man orkar ju inte
Citera
2019-11-29, 09:34
Medlem
Gick på en blind date med en nyskild 47-årig kvinna från Wordfeud när jag var 27, tog några drinkar sen knullade vi och träffades en gång till för bara sex. Kul grej! Har aldrig aktivt raggat där dock.
Citera
2020-02-15, 18:01
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S-a-n-d-r-a
Oftas ljuger jag om min ålder med några år. Så om det finns någon som jag skulle vilja träffa skulle det inte gå, får då skulle ju han märka att jag ljugit. Det är jätte svårt att hitta jämngamla.

Men det finns en kille som jag varit helt ärlig mot. Han är tre år äldre än mig. Har chattat med honom i snart ett halvår (inte bara på wf dåra). Han bor ganska nära och jag skulle kunna träffa honom om jag ville. Men det känns ändå lite läskigt att träffa någon som man lärt känna via wf. Även fast jag litar på honom. Men tror ändå att jag någongång kommer träffa honom i verkligheten.
Hur gick det med dejten? Blev det av att ni träffades?
Citera
2020-02-15, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matthew_Hopkins
Det har hänt att jag som tidsfördriv startat en 20-30 matcher mot randoms i Wordfeud.

Har då uppmärksammat fenomenet Wordfeud-killar (99 ggr av 100 är det sorgligt nog killar) med poserande bilder och fräsiga artistnamn. De hoppar blixtsnabbt av utan att en bokstav blir lagd eller ett ord blir sagt. Antagligen för att mitt användarnamn inte klingar feminint. Uppenbarligen är de också ute efter att möta randoms, inte för en alfapet-utmaning utan för något annat. Tycker det är ganska lamt, men också fascinerande. Hur går det till sedan liksom?

Raggar du på Wordfeud (eller har du blivit uppraggad)? Väljer du dina offer efter vad de heter eller den superminimala bilden? Försöker du då lägga så sexiga ord som möjligt? Eller drar du igång en chatt med blink-smileys direkt? Byter man telefonnummer sedan? Finns det rent av par där ute som träffats första gången på Wordfeud? Berätta.
Tycker de sker överallt där en kan vara något sånär anonym. Helt galet.. Bäst att ej ha ett feminint klingande användarnamn någonstans
Citera
2020-03-18, 19:15
Medlem
Tänkte att wf kunde vara ett bra tidsfördriv när man är isolerad men tydligen omöjligt utan att överösas av skamliga förslag från gubbsjuka gubbar. Vad har dom för fel?

Men nu har jag bytt profilbild till en liten gris så kanske blir bättre.

Hade helt missat att folk höll på såhär.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in