Flashback bygger pepparkakshus!
2012-04-28, 21:11
Medlem
IAAIs avatar
Alltså... finns det någon drog som gör att man sover i flera dagar? Inte i sträck såklart, men i stort sett hela tiden... mina vänner som jag delar lägenhet med just nu har legat och sovit helt sjukt mycket sista dagarna... dom är inne i något slags nonstop alkoholrus, men har aldrig sett folk så här trötta av bara alkohol. Dessutom är dom inte ett dugg i partymode, utan bara helt "borta", sluddrar något enormt när dom pratar och ja... sover, överallt, i stolar och till och med på badrumsgolvet.

En sover dessutom med ögonen öppna just nu, riktigt creepy!

Dessutom har jag inte sett några stora mängder alkohol, utan det är typ några ciderburkar framme och en flaska vodka... men vadfan, det här har hållt på i flera dagar nu!
Citera
2012-04-28, 21:13
Medlem
Låter som dom noddar, någon neråtdrog, tex sub, heroin eller mkt tramadol
Senast redigerad av Swollenmember 2012-04-28 kl. 21:18.
Citera
2012-04-28, 21:14
Medlem
TorstenFlincks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IAAI
Alltså... finns det någon drog som gör att man sover i flera dagar? Inte i sträck såklart, men i stort sett hela tiden... mina vänner som jag delar lägenhet med just nu har legat och sovit helt sjukt mycket sista dagarna... dom är inne i något slags nonstop alkoholrus, men har aldrig sett folk så här trötta av bara alkohol. Dessutom är dom inte ett dugg i partymode, utan bara helt "borta", sluddrar något enormt när dom pratar och ja... sover, överallt, i stolar och till och med på badrumsgolvet.

En sover dessutom med ögonen öppna just nu, riktigt creepy!

Dessutom har jag inte sett några stora mängder alkohol, utan det är typ några ciderburkar framme och en flaska vodka... men vadfan, det här har hållt på i flera dagar nu!

Benzo.
Citera
2012-04-28, 21:14
Medlem
Tom.Bombadills avatar
benzo möjligtvis.
Citera
2012-04-28, 21:17
Moderator
Allaballawallas avatar
Antagligen Muskottnöt...

Citera
2012-04-28, 21:34
Medlem
Denoms avatar
Fina doser benso och opioider så ska du att man sitter och noddar ett bra tag.
Citera
2012-04-28, 22:33
Medlem
Troligtvis benso i stora doser när dom är konstant väck och med ganska stor säkerhet bara använder alkoholen för att boosta som också är väldigt vanligt. Övriga symtom oekar ditåt också. Sluddra, noll partymode osv inte alls omöjligt att det kan va opiat/opioder inblandat i mixen.

Gör en ren gissning tagen ur luften på stess och tradolan. Tycker nästan alltid när jag läser om stess så tas det med någon folköl eller lite vin. Även irl brukar folk bara vilja ha alkohol när det bara finns stess. Då dricker dom väldigt sällan alkohol annars.

(Tomt på spelkontot efter Arsenals spektakel så jag "bettar" här istället)

Håll koll på att det inte blir för mycket bara alkohol+benso kan vara dödligt och risken stiger ju ännu högre om det är opi inblandat. Med tanke på att dom hållit på flera dagar också, inget hinner gå ur.
Om jag vore du skulle jag först ställa bort vodka flaskan. Kan vända snabbt och någon sveper hela flaskan.
Och hålla ett vakande extra öga utifall att någon skulle bli nästan okontaktbara.

Nu menar jag inte att du behöver oroa dig extra,lite koll verkar dom ha om det är flera dagar och håller sig från mer sprit än nödvändigt. Har varit vaken i 2dygn så överanalyserar lite mycket kanske..Men alltid bättre med det säkra före det osäkra.
Citera
2012-04-28, 22:37
Medlem
vetickes avatar
Fråga dom?
Citera
2012-04-28, 23:30
Medlem
Ställ dom mot väggen och fråga dom? Men förmodligen Ben's zoo, tungt brunt(långsökt dock), eller någon härlig opiat ska du se.
Fråga och skriv svar sen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in