2012-04-28, 12:28
Medlem
Fula Gubbens avatar
Vet inte om jag missförstått något trots 10 år på FB, men finns det egentligen någon stringens i postandet av vilka medlemmar som blivit avstängda? Ofta ser jag att en användare XYZ blivit avstängd, undrar varför och går till avdelningen om avstängningar & bannlysningar. Där finns emellertid inte användare XYZ omnämnd, och det hela förblir obesvarat. Senast gällde det användaren "2012".

Är tanken att alla avstängningar ska postas i sub-forumet om avstängningar?
- om ja, varför sker inte detta?
- om nej, varför finns forumet?

Korrekt svenska är månne "forat" snarare än "forumet" men skriver man korrekt så förstår ingen vad man säger.
Senast redigerad av Fula Gubben 2012-04-28 kl. 12:32.
Citera
2012-04-28, 12:33
Medlem
epost72s avatar
Troll till tidigare avstängda medlemmar brukar inte utlysas.
Man vill väl inte ge dem mer uppmärksamhet än nödvändigt.

Står lite om det här
Citera
2012-04-29, 14:08
Medlem
b0gfettos avatar
Om dom missbrukat multipla konton så blir det lätt att koppla ihop flera konton när dom åker ut för 1.06 samtidigt som exempel.
Citera
2012-04-29, 14:17
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Om dom missbrukat multipla konton så blir det lätt att koppla ihop flera konton när dom åker ut för 1.06 samtidigt som exempel.

Skulle det vara ett bekymmer?
Citera
2012-04-29, 14:20
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Skulle det vara ett bekymmer?

Eftersom Flashback ska värna om anonymitet så blir det ett bekymmer. Om ena kontot skriver att h*n är pedofil, det andra att h*n bor på Bullerbyvägen och det tredje att h*n går på i klass BF 3C så är det ett bekymmer.
Citera
2012-04-29, 14:48
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Eftersom Flashback ska värna om anonymitet så blir det ett bekymmer. Om ena kontot skriver att h*n är pedofil, det andra att h*n bor på Bullerbyvägen och det tredje att h*n går på i klass BF 3C så är det ett bekymmer.

Naturligtvis. Jag tänkte inte på att anonymitetsaspekten även gäller avstängda medlemmar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in