Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Inser du att det också finns heterosexuella personer som tänder på bajs, och att de flesta homosexuella män tycker att scat är äckligt?
Visst finns det sjuka hetrosexuella människor, men hela homokulturen bygger på ett gemensamt intresse kring anal, ass to mouth och rövknull. Att gå från det till bajssex är en tunn linje som allt för ofta blir utsatt för övertramp av dessa bögar.
Citat:
Ursprungligen postat av VitezBiH
Det borde vara olagligt med bögeri, eftersom det leder till grejer som aldrig någonsin kommer påverka ditt liv? Way to go with the logical thinking.
På ett eller annat sätt påverkar det mig. Jag är först och främst medveten om att jag måste leva i ett samhälle där dessa sjuka och vidriga personer vistas.
Jag är troligen utsatt av deras vidrigheter rent bakteriellt genom deras troligen bristande hygien. Ena stunden har de bajsorgie och nästa stund är de nere i butiken och kladdar runt när de ska handla mjölk eller vad de nu än dricker.
För det tredje så är bristande hygien och bajslekar troligen en grogrund för nya och sälsynta sjukdommar. Det är äckliga bögar som är orsaken till att många sjukdomar sprids, typ HIV. Kan bara tänka mig att det i framtiden kommer något ännu värre genom dessa bög-bajslekarna...
Fyfan för bögar och deras vidrigheter!