• 2
  • 3
2012-08-22, 09:16
Medlem
SwiftDeletes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Inser du att det också finns heterosexuella personer som tänder på bajs, och att de flesta homosexuella män tycker att scat är äckligt?

Visst finns det sjuka hetrosexuella människor, men hela homokulturen bygger på ett gemensamt intresse kring anal, ass to mouth och rövknull. Att gå från det till bajssex är en tunn linje som allt för ofta blir utsatt för övertramp av dessa bögar.

Citat:
Ursprungligen postat av VitezBiH
Det borde vara olagligt med bögeri, eftersom det leder till grejer som aldrig någonsin kommer påverka ditt liv? Way to go with the logical thinking.
På ett eller annat sätt påverkar det mig. Jag är först och främst medveten om att jag måste leva i ett samhälle där dessa sjuka och vidriga personer vistas.

Jag är troligen utsatt av deras vidrigheter rent bakteriellt genom deras troligen bristande hygien. Ena stunden har de bajsorgie och nästa stund är de nere i butiken och kladdar runt när de ska handla mjölk eller vad de nu än dricker.

För det tredje så är bristande hygien och bajslekar troligen en grogrund för nya och sälsynta sjukdommar. Det är äckliga bögar som är orsaken till att många sjukdomar sprids, typ HIV. Kan bara tänka mig att det i framtiden kommer något ännu värre genom dessa bög-bajslekarna...

Fyfan för bögar och deras vidrigheter!
Citera
2012-08-23, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwiftDelete
Visst finns det sjuka hetrosexuella människor, men hela homokulturen bygger på ett gemensamt intresse kring anal, ass to mouth och rövknull. Att gå från det till bajssex är en tunn linje som allt för ofta blir utsatt för övertramp av dessa bögar.

På ett eller annat sätt påverkar det mig. Jag är först och främst medveten om att jag måste leva i ett samhälle där dessa sjuka och vidriga personer vistas.

Jag är troligen utsatt av deras vidrigheter rent bakteriellt genom deras troligen bristande hygien. Ena stunden har de bajsorgie och nästa stund är de nere i butiken och kladdar runt när de ska handla mjölk eller vad de nu än dricker.

För det tredje så är bristande hygien och bajslekar troligen en grogrund för nya och sälsynta sjukdommar. Det är äckliga bögar som är orsaken till att många sjukdomar sprids, typ HIV. Kan bara tänka mig att det i framtiden kommer något ännu värre genom dessa bög-bajslekarna...

Fyfan för bögar och deras vidrigheter!

Jaha, du påstår att bögar aldrig någonsin tar hand om sitt hygien? Att de alla bara 'bögar' sig, leker med bajs, osv, och aldrig någonsin tvättar händerna eller duschar? Och att de med flit kladdar ner mjölkprodukter i affärerna med deras bajshänder?

Tänk på det såhär. Bög = MÄNNISKA. Och sedan byt ut allt du sagt med ordet 'människa', så får du se hur absurt det låter.
Citera
2012-08-23, 06:22
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwiftDelete
Jag har svårt att förstå män som tänder på andra män, det är bara vidrigt. Men det värsta är bögarnas bajsfixering. Det ska rövknullas, ass to mouth och pillas i röven.

Sen kommer dessa extrema Gay-scat-bögarna som ska smeta ut skiten på varandra och sen äta upp det. Det är dubbelt så vidrigt, det borde fan vara olagligt med bögeri eftersom det bara leder till sådant här. Homosexuella kvinnor är helt okej eftersom de generellt inte håller på med sådant som diskuteras i denna tråden.

En doktor och pastor som upplyser folk om det sjuka i just detta...
http://www.youtube.com/watch?v=ZXbwmINpGJA
Tror inte det är generelt vanligt bland varken män eller kvinnor.
Citera
2012-08-23, 06:31
Bannlyst
Nej! Dock tror jag det är vanligare än folk först skulle vilja tro.
Citera
2012-09-06, 15:14
Jag Har Hört(tm) att man får världens sämsta andedräkt av att äta poop. Tydligen så koloniserar bajs-bakterierna munhålan väldigt effektivt. Hur gör ni gay scatters för att förhindra detta? Tror knappast Listerine hjälper.. :-D
Citera
2012-09-07, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av löktårta
Jag Har Hört(tm) att man får världens sämsta andedräkt av att äta poop. Tydligen så koloniserar bajs-bakterierna munhålan väldigt effektivt. Hur gör ni gay scatters för att förhindra detta? Tror knappast Listerine hjälper.. :-D

Fråga "SwiftDelete" han verkar vara expert på ämnet hahah. Förutom honom verkar det vara dåligt med scatgay folk här.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in