• 4
  • 5
2012-05-16, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mila
Hoppas att du är medveten om att du kommer att gå upp i vikt ännu snabbare än du gick ner när du slutar äta piller och att du då kommer att kunna äta och träna rätt....

Dessutom efter några veckor med dessa piller kommer du att tappa hår, få dåliga naglar, hud etc.

Haha jasså och du har tagit ämnet innan märker jag? Nej du min vän, det har jag gjort, och jag gick INTE upp efter min viktnedgång efter förra omgången när jag tog Reductil!

1 "kur" är en månad, och nej hud, hår och naglar blir inte sämre på den tiden. Har egen erfarenhet.

Va vet du egentligen Mr. Know it all?
2012-05-16, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheKitten
Hej!

Söker även jag Reductil/Sibutramine. Sw**-***** verkar inte fungera längre, nån annan konstig sida dyker upp, å Me**** har slut.
Tacksam för svar!

Hej!
Jag beställde mina ifrån Med***, vet inte vart man kan få tag i dem på annat sätt. Men jag vet att dom får in i lager ganska snabbt igen, de har jag sett när jag har vart inne och kikat på sidan förr Speciellt nu innan sommaren så är dom nog ganska effektiva kan jag tänka mig, med tanke på vilka pengar de går miste om.

MVH
2012-05-18, 09:16
Medlem
Ingris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deerp
http://www.youtube.com/watch?v=SLk4Ia0otko

Ha, ha, klockrent
2012-05-18, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingri
Ha, ha, klockrent

Haha fattar inte vad folk som ni gör i denna tråden. Ut och rör på dig istället tjockis!
2012-05-18, 13:06
Medlem
Anton171s avatar
TS är den största idioten som jag nånsin sett här på Flashback. Nej jag har inget att tillföra tråden då det mesta redan tagits upp och du ratat det å det grövsta. Ville bara säga att TS inte har alla hemma.
2012-05-18, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anton171
TS är den största idioten som jag nånsin sett här på Flashback. Nej jag har inget att tillföra tråden då det mesta redan tagits upp och du ratat det å det grövsta. Ville bara säga att TS inte har alla hemma.

Jaja vem är du att döma mig bakom en datorskärm, tror du jag tar åt mig? Snälla Vilken tur att jag inte vaknar varje morgon för att göra dig nöjd då!
2012-05-18, 16:14
Medlem
Anton171s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fitnessss
Jaja vem är du att döma mig bakom en datorskärm, tror du jag tar åt mig? Snälla Vilken tur att jag inte vaknar varje morgon för att göra dig nöjd då!

Varför ratar du alla tips som du får? Du får ju de av en enda anledning, det är för att hjälpa dig. Läs tråden igen och ta åt dig av allt, ännu ett tips du får.
2012-05-18, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anton171
Varför ratar du alla tips som du får? Du får ju de av en enda anledning, det är för att hjälpa dig. Läs tråden igen och ta åt dig av allt, ännu ett tips du får.

Jag är inte ute efter tips om hur man ska gå ner på rätt sätt osv, som jag tidigare har skrivit om du läser!... Eller "tips" om att hår, naglar, hud osv, kan få sämre kvalité, tror du på fullaste allvar att det är såna tips jag söker i detta ämnet... Dessutom är de flesta inte vad du kallar tips, utan snarare "gör inte så för då händer de, så ska man inte göra, du kommer gå upp allting igen fattar du väl, du har bara gått ner i vätska, etc". Uppfattar inte det som tips, utan snarare små påhopp ifrån sorgsna små prickar bakom en skärm, nej tack!

Jag är ute efter tips/erfarenheter ifrån dem som också tar dessa tabletter!
Simple as that!
2012-11-29, 22:51
Medlem
AEDKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viickys
Hej!

Jag är inne på min 3 vecka med Instant Slim, har gått ner 7kg trots att jag ätit normalt och inte tränat!
Andra dagen fick jag OTROLIGT med huvudvärk på kvällen, jag kunde knappt röra mig och ville bara sova!
Dagen efter var det borta! Någon rek. att dricka mycket och sedan dess har jag inte haft nån huvudvärk!

Dock, inne på min 6e dag, fick jag plötsligt där jag satt och tittade på tv jätte hög puls, hjärtat slog som bara den och jag började känna att det gjorde ont i armen. Det varade kanske i några minuter sen gick det över. Kollade självklart upp blodtrycket vilket var normalt och kollade upp det igen på kvällen då det var också normalt och pulsen också. Bestämde mig för att ta en paus 1 dag och fortsatte sedan. Så nu än så länge verkar allt normalt. Håller ständig koll på blodtrycket och pulsen vilket jag rek. att alla ska göra! Har aldrig varken jag eller någon i familjen haft problem med hjärtat eller någon sjukdom överhuvudtaget men man borde ändå vara försiktig när man använder sånt!

Sötsuget är borta och 50% av aptiten kan jag säga, men inte helt! Dock äter jag nyttigt dvs protein, mindre kolhydrater och så lite fett som möjligt och det på morgonen! Tänk på att iställer för något sött, kan du äta vindruvor som innehåller druvsocker, för kroppen behöver socker också.

vart köpte du de och för hur mycket?
2012-11-30, 11:16
Medlem
Bigorexias avatar
Sibutramin och Reductil diskuteras numera uteslutande i Doping och dopingpreparat.

Tråd låst //Mod
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in