2012-04-26, 17:06
Medlem
LaCritiques avatar
Andreas Öhman, filmregissör och manusförfattare som gjort filmen I rymden finns inga känslor med bland annat Bill Skarsgård och Cecilia Forss.

Finns det något skvaller om herr Öhman? Vad vet vi om honom?

Av att döma från twitter så befinner han sig nu i New York. Även verkar han, om man läser hans tweet, ha en slags cynisk och pessimistisk humor. Men vem är han? Måste ju finnas något intressant, roligt, privat eller smutsigt om honom!
Senast redigerad av LaCritique 2012-04-26 kl. 17:08.
Citera
2012-04-26, 20:38
Medlem
NotEnoughCowBells avatar
Har alltid tyckt att han e lite småbögig den där Andreas Öhman. Lite hipsteraktig och sådär. Sett honom i Stockholm gå runt. Annars vet jag inge mer om honom, förutom att han gör film. (har inte ens sett I rymden finns inga känslor...)

Men lite småfjollig kan jag garantera att han är
Citera
2012-05-07, 19:28
Medlem
TrueBromances avatar
Känner inte han men träffade honom på en fest en gång för något år sen, han tycker om att dricka sprit i varje fall - väldigt full var han
Citera
2012-05-14, 08:15
Medlem
NotEnoughCowBells avatar
Är han bög, troende OCH folkpartist nu eller vad? Saxat från twitter:

"GUD vad jag hatar sånt här! Särskilt med @birgittaohlsson som en av de bästa inom dessa frågor! Skäms #uppsalapride"

Hah! Min gaydar verkar inte slå fel
Citera
2012-05-15, 17:18
Medlem
LaCritiques avatar
Ja, han verkar vara mycket för Pride i Uppsala och någorlunda engagerad i det på twitter. Samtidigt säger han att han har en flickvän i detta klipp http://www.youtube.com/watch?v=EOEKOQLNFZQ

Gör ju honom varken bi eller homosexuell, ser inte den nödvändiga kopplingen.

Och ojdå, jag råkade länka lite fel i min länk till hans twitter, här är den rätta: http://twitter.com/#!/andreasohman
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in