Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-06-21, 16:21
  #169
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zack81
Kolla fakta innan du pratar mannen.jacko har inget med Jonny thai ärende att göra.skulle vilja se paper .försök ej smutskasta folk utan nån sanning bakom.Jonny thai var väl den som droppade namn o va ute på en fika med polisen under tiden han va häktad..haha informatör o grejer var får du allt ifrån.hahahaha skrattretande. Dom som känner vet hur äkta man är.

Yalla LO Jacko tillomed folk Uppsala vet att du gola 😂😂
Citera
2022-07-31, 23:49
  #170
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindhunter10
Yalla LO Jacko tillomed folk Uppsala vet att du gola 😂😂
A mannen.vad ska jag säga jag har mina paper o även killarna ni påstår jag golat..redo att ses o bevisa nörsomhelst..Men men nu för tiden snackar folk mkt skit bakom ens rygg
Citera
2022-08-08, 13:04
  #171
Medlem
Nu har jag inte läst hela tråden men det är väl känt att Tjetjenerna styr i Gävle?
Citera
2022-08-17, 06:53
  #172
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zack81
A mannen.vad ska jag säga jag har mina paper o även killarna ni påstår jag golat..redo att ses o bevisa nörsomhelst..Men men nu för tiden snackar folk mkt skit bakom ens rygg
Vart o när? Dont bring å pillow to a gun fight pundish
Citera
2022-12-28, 18:58
  #173
Medlem
Bussmekanikerns avatar
Rätta mig om jag har fel men tiden när Jacko styrde drogmarknaden i Gävles nattliv var väl på det glada 90-talet när folk fortfarande gick på Dollhouze och Wictoria, de som "styr" stan nu, alltså vilka som "slåss om marknaden" är väl snarare de gäng som omnämns som blå respektive röd gruppering i den lokala blaskan ?
Citera
2022-12-28, 21:01
  #174
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindhunter10
Yalla LO Jacko tillomed folk Uppsala vet att du gola 😂😂

Visa papper istället för att sitta o smutskasta. Har han golat finns de papper det är simpelt.
Citera
2022-12-29, 18:22
  #175
Medlem
HippieKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zack81
Jo så är det jag får helt enkelt tåla leken jag är med i.Men jag menar han gosade mig o ringde polisen på sig

Fan va mysigt att han gosade med dig 🥰. Blev det åka av på kvällen sen också tro?
Citera
2023-10-24, 16:42
  #176
Medlem
geteyesees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geteyesee
Du kanske ska fortsätta med din blåsningar på Tradera och blocket med din kollega istället!
Verkar vara din stil precis!
SE SJÄLVA VAD : https://www.tradera.com/profile/feed...188/zackdircan
Citera
2023-10-24, 16:44
  #177
Medlem
geteyesees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geteyesee
SE SJÄLVA VAD : https://www.tradera.com/profile/feed...188/zackdircan
Läs mer på denna tråd om vad han haft för bisyssla förutom att the man i Gävle.
(FB) Blåsningar på Tradera / Blocket / Citiboard /etc
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback