2012-04-26, 19:19
Medlem
Hoppsan... WNT som för mig varit synonymt med "rent"....... Dags att omvärdera?
Citera
2012-04-26, 19:23
Medlem
Bodjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swe
Hoppsan... WNT som för mig varit synonymt med "rent"....... Dags att omvärdera?

För att axon har sagt de?

Undra vilka andra kommuner som kommer införa säljförbud härnäst
Citera
2012-04-26, 19:51
Medlem
Wahnsinns avatar
Produkterna går ju fortfarande att beställa, så när träder säljförbudet i kraft?
Citera
2012-04-26, 19:52
Medlem
Pipharens avatar
Faaaaan va fånigt. Inte för att jag påverkas av detta men wtf, det här kan inte de bestämma? Maktmissbruk....
Citera
2012-04-26, 19:56
Medlem
Det är väl inte olagligt att ha dmaa i kroppen väl? får man fortfarande använda jack3d så länge man inte köper i sthlm eller eftersom det blir förbud där?
Citera
2012-04-26, 19:58
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wahnsinn
Produkterna går ju fortfarande att beställa, så när träder säljförbudet i kraft?
Säljförbudet har redan trätt i kraft i Stockholm.
Citera
2012-04-26, 19:59
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteup
Det är väl inte olagligt att ha dmaa i kroppen väl? får man fortfarande använda jack3d så länge man inte köper i sthlm eller eftersom det blir förbud där?

Enligt nyhetsuppläsare verkar det bara gälla försäljning av produkterna.
Citera
2012-04-26, 20:29
Medlem
shaktas avatar
Eftersom folk vill göra vad dom vill med sina kroppar borde det vara mer rimligt att dom tvingar producenterna att sätta varningstexter om att preparatet är skadlig för kroppen, och tillåta det fortsätta att säljas. Precis som Cigg och Alkohol.

Då har människan ett val. Finns folk som inte har en suck om vad dom stoppar i sig och i tron om att det är bara positiva effekter.
Citera
2012-04-26, 20:30
Medlem
fidelios avatar
PWOs generellt är överskattade. Använder det mest för att motivationen/suget på att träna ökar.
DMAA/jack3d har ganska tveksam effekt för att lyfta skrot. Fungerar dock utmärkt vid konditionsträning.
Citera
2012-04-26, 20:42
Medlem
koffskis avatar
Det är ju lite hyckleri att förbjuda sådant här när man bara har varningstexter på cigaretter och alkohol...
Citera
2012-04-26, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fidelio
PWOs generellt är överskattade. Använder det mest för att motivationen/suget på att träna ökar.
DMAA/jack3d har ganska tveksam effekt för att lyfta skrot. Fungerar dock utmärkt vid konditionsträning.

Olika från person till person det där, men kan säga att Jack3d har gett mig en otrolig boost vid lyftandet av skrot från tidigare när jag körde utan PWO helt.

Förövrigt är det rätt löjligt det här måste jag säga, cigaretter och alkohol är fullt acceptabelt att sälja - trots alla de dödsfall och sjukdomar det orsakar.. Men lite PWO som inte ens är beroendeframkallande är självklart inte okej att köpa, trots att det inte finns - mig veterligen - några bevis på att det ska ha skadat någon allvarligt...
Citera
2012-04-26, 21:17
Medlem
HanSomForsvanns avatar
Kan tycka att det är rakt igenom positivt.

http://en.wikipedia.org/wiki/1,3-dimethylamylamine

Ta bort skiten bara. Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in