Haha kan bara skratta åt hur få av er som inte funderar över vad ni stoppar i er, för ni tror staten reglerar det så bra. Baksidan av den politiken. Var och en borde få ta ansvar över sig själv istället.
Det första jag sa till min polare när han tagit Hemo Rage första gången var att han såg tjackad ut i ögonen.
Geranium som innehåller den aktiva substansen 1,3-dimethylamylamine aka DMAA är inget annat än lindrigt centralstimulantia. Tjack alltså. Molekylen är väldigt liknande just amfetamin. Är man tillräckligt liten som jag t ex så upplever man lätt dom effekterna. Tunnelseende, pratglad, lycklig, yrsel, boostat självförtroende etc.
Med det sagt så är det mycket lindrigare än Amfetamin och betydligt lindrigare än klassiska Efedrin också vad jag förstår. Jag tar själv gladeligen produkten personligen. Men inte utan att tänka mig för. Samtidigt ska det också sägas att även kaffe är en svagare centralstimulant drog, som dessutom enligt studier höjer livskvaliteten snarare än sänker den.
Att molekyler liknar varandra betyder inte att deras funktion liknar varandra. Testosteron, östrogen och kolesterol är t ex mycket lika varandra.
Kan vara helt blind men Berzerk ser jag inte på listan och den innehåller DMAA, dålig klassning har båda den, jack3d och anabolic beast hemma dem kan ta sig...
Herregud... Jävla idioter som tror det är bola, snart står det väl
"Gainer/protein skadligt för din kropp! Orsak: Kan bidra till muskel/högre bf% ökning".
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!