2012-04-27, 19:49
Medlem
BengtZzs avatar
Så efterblivet, ju äldre och smartare man blir ju mer inser man att det är idioter som styr samhället.
Citera
2012-04-27, 19:58
Medlem
victor.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NixZt0rm
Enda utvägen nu är att ni Stockholmare flyttar ner till götet, här kan ni knarka DMAA hur mycket ni vill ;-)

Hur länge då tror du? Om stockholms kommun inför ett förbud lär det väl inte dröja länge innan resten av alla kommuner hakar på.

Någon som vet om EU varit inblandad i det här på något sätt? Skulle inte förvåna mig isåfall...
Citera
2012-04-27, 20:05
Medlem
LD50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kRRR
Haha kan bara skratta åt hur få av er som inte funderar över vad ni stoppar i er, för ni tror staten reglerar det så bra. Baksidan av den politiken. Var och en borde få ta ansvar över sig själv istället.

Det första jag sa till min polare när han tagit Hemo Rage första gången var att han såg tjackad ut i ögonen.

Geranium som innehåller den aktiva substansen 1,3-dimethylamylamine aka DMAA är inget annat än lindrigt centralstimulantia. Tjack alltså. Molekylen är väldigt liknande just amfetamin. Är man tillräckligt liten som jag t ex så upplever man lätt dom effekterna. Tunnelseende, pratglad, lycklig, yrsel, boostat självförtroende etc.

Med det sagt så är det mycket lindrigare än Amfetamin och betydligt lindrigare än klassiska Efedrin också vad jag förstår. Jag tar själv gladeligen produkten personligen. Men inte utan att tänka mig för. Samtidigt ska det också sägas att även kaffe är en svagare centralstimulant drog, som dessutom enligt studier höjer livskvaliteten snarare än sänker den.
Att molekyler liknar varandra betyder inte att deras funktion liknar varandra. Testosteron, östrogen och kolesterol är t ex mycket lika varandra.
Citera
2012-04-27, 20:29
Medlem
Vilka jävla fittor. Vad ska dem förbjuda härnäst? Proteinpulver.....
Citera
2012-04-27, 20:34
Medlem
TiltRages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Så efterblivet, ju äldre och smartare man blir ju mer inser man att det är idioter som styr samhället.

Ja, det är skrämmande.
Citera
2012-04-27, 20:56
Medlem
LD50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pravihrvat
Vilka jävla fittor. Vad ska dem förbjuda härnäst? Proteinpulver.....
Aminosyror är kanske något säkrare, mer undersökt och vanligt förekommande i kosten än 1,3-dimethylamylamine...
Citera
2012-04-27, 21:20
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anon3256
Lämnar mig inget annat val än att köpa illigalt från internet

Det är inte förbjudet att köpa eller bruka. Det är däremot förbjudet att sälja.
Citera
2012-04-27, 21:22
Medlem
Anon3256s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Det är inte förbjudet att köpa eller bruka. Det är däremot förbjudet att sälja.

Det va en gnutta ironi
Citera
2012-04-27, 21:31
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Har livsmedelsverket några källor till dessa vetenskapliga studier som det pratas i länken?
Citera
2012-04-27, 22:19
Medlem
mleytons avatar
Köp rent DMAA istället, dosera efter behov.
Citera
2012-04-27, 22:25
Medlem
illegalodlares avatar
Kan vara helt blind men Berzerk ser jag inte på listan och den innehåller DMAA, dålig klassning har båda den, jack3d och anabolic beast hemma dem kan ta sig...

MVH
Citera
2012-04-27, 23:40
Medlem
Ter-minators avatar
Herregud... Jävla idioter som tror det är bola, snart står det väl
"Gainer/protein skadligt för din kropp! Orsak: Kan bidra till muskel/högre bf% ökning".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in