2012-04-25, 20:51
Medlem
endaghenderdets avatar
Har hängt ihop med en kille ganska mycket sen i början av januari och vi hadde det bra tills nu.
I fredags började vi ett race på tjack som tog slut i morse. Igår morse tog han upp att jag har en del problem med min personlighet, att jag inte ser när jag har gjort fel och verkligen kom med kommentarer om hur jag har förstört kvällar, dagar för att jag inte kan se att jag har gjort fel. Han höll på så en väldigt lång stund och till slut började jag gråta och han gömde alla vassa föremål som låg på bordet.

Det som besvär mig mest är att han sa att det är inga riktiga vänner du har om inte de också har sett detta och försökt ändra (eller som han sa hjälpa) dig. Och pratat om min ena vän han träffat en gång som inte kanske gjorde det bästa första intrycket på honom men hon var så borta.

Känns som att han kanske har hållt på så smått hela tiden utan att jag lagt märke till det och nu sitter jag nykter och funderar på om jag är sjuk i huvudet, elak människa eller om han bara har försökt psyka ner mig???

Ringde en annan vän idag och frågade om det med mitt sätt att vara är så som han andra säger, så sa han nej.

Hur är det när folk försöker fucka ens huvud egentligen, hur vet man att de gör det om inte de är konkreta med det?
Citera
2012-04-25, 21:02
Medlem
hagge3.3s avatar
Relation där båda drogar och har problem med sin relation är ingen bra kombination.

Har du/ni funderat på att sluta med drogandet?
Citera
2012-04-25, 21:03
Medlem
han är dum i huvudet, försöker manipulera dig, skit i han, han försöker "fucka dig" när han säger sånt där skit till dig så ska du inte ta åt dig och säga till han att det är han som larvar sig etc
Citera
2012-04-25, 21:18
Medlem
endaghenderdets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Represent
han är dum i huvudet, försöker manipulera dig, skit i han, han försöker "fucka dig" när han säger sånt där skit till dig så ska du inte ta åt dig och säga till han att det är han som larvar sig etc

Tack nu har min hjärna fått det bekräftat. Vi ska inte ses så ofta längre..

Fan mitt tjackrus va fuckat hela dagen igår... Men har en del kvar, får ha det kul med mig själv eller nån annan nån dag som inte fuckar mitt huvud
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in