Vad tror ni om det här spelet som ska komma ut i maj? Det bygger på en modifikation till ArmA II men kommer att lanseras helt fristående> http://ironfront.deepsilver.com/en/
Jag har inte lyckats finna något demo och det borde ju stå om ett sådant på spelets officiella hemsida. I vilket fall så tror jag att det kan bli ett av årets mest populära spel eftersom det på ett realistiskt sätt inkluderar både infanteri, pansar, AT-kanoner, artilleri och flyg under Andra världskriget. Det är ju ganska unikt för en shooter/soldatsimulator. Hoppas nu bara att de har förbättrat MP-läget i jämförelse med ArmA II och att det inte är för krångligt att få till spel mot varandra.
Senast redigerad av Kontextus 2012-04-25 kl. 18:08.
Älskar ArmA2 och älskar VK2. Jag funderar starkt på att köpa det, det enda problemet jag känner angående det här är om man kommer bli besviken (som med allt så klart, men det här har så otroligt mycket potential). Är det någon som har testat det än?
spelade spelet idag! ni som gillar arma2 är detta ett måste! roliga singleplayer uppdrag och sånt
Ja, det var grymt! Men problemet för mig är att så fort det börjar hända något så laggar det otroligt. Speciellt i multiplayern där det sjunker till typ 3fps.