• 1
  • 2
2012-05-20, 20:41
Medlem
Bud-Foxs avatar
dra med honom till Artemis
Citera
2012-05-28, 21:12
Medlem
Haha jo jag har funderat p ngon lnande "frnedring" situation dr han fr klara sen utan klder, skall ske.

Ngon som knner till nn stor natt klubb man kan g till, grna vstera delen av berlin, vi kommer att bo t det hllet.
Citera
2012-05-30, 11:23
Medlem
I Berlin finns det ju en hel del nakenklubbar, det vill sga att alla mste kl av sig varje trd fr att f komma in. Ofta r dessa bgklubbar. Finns ven mnga fetisch inspirerade klubbar. Kan tnka mig att en kvll p ngon av dessa r ngonting man sent glmmer.
Citera
2012-06-04, 01:59
Medlem
Haha nakenbgklubbar lter fr mycket, tnk p att vi andra ska vistas dr med. Festhumpret lr nog frloras ganska s snabbt.
Citera
2016-07-18, 13:14
Medlem
Tjenare!

Sg att denna trd lg uppe s jag tnkte att jag testar och ser om folk fortstter att svara fast den r ganska gammal.

Vi r 4 pers som ska till berlin nu under helgen fr en vns svensexa. Vi har redan planerat att ka till artemis men man pallar ju inte vara dr alla 4 dagarna s jag tnkte se om ni vet ngra bra aktiviteter samt nattklubbar. Nr det kommer till nattklubbarna hade vi helst velat ha bord s jag tnkte se om ni vet hur mycket det kan kosta.

Tack p frhand.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in