2005-03-03, 08:53
Medlem
TEOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shivaspace
Ja med dom läpparna verkar det som hon sugit mycket kuk genom åren

Men fy! Sådant gör inte callgirls
Citera
2005-03-03, 13:27
Medlem
yapp..tydligen så ska bråket mellan Olinda o Daffne handlar om att Olinda villa ha kul med gubbar för pengar, Daffne ville inte. Har hört detta från olika källor...så..man vet inte......money talks.....
Citera
2005-03-03, 16:12
Medlem
derangeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FCKD
yapp..tydligen så ska bråket mellan Olinda o Daffne handlar om att Olinda villa ha kul med gubbar för pengar, Daffne ville inte. Har hört detta från olika källor...så..man vet inte......money talks.....

Så är det ju. Hon har själv pratat om hur dyra vanor hon har. trots att hon är arbetslös.

Hon suger gubbkuk för pengar. Varför erkänner hon inte??
Citera
2005-03-03, 19:41
Medlem
Illicites avatar
jag har för mig att när hennes 120 000 kronors päls kom på tal så sa hon att "hon jobbat arslet av sig" för att kunna köpa den.. det tänker iallafall jag tolka som en liten bekännelse
Citera
2005-03-03, 22:05
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illicite
jag har för mig att när hennes 120 000 kronors päls kom på tal så sa hon att "hon jobbat arslet av sig" för att kunna köpa den.. det tänker iallafall jag tolka som en liten bekännelse
Snarare har hon jobbat fittan av sig.
Sedan kan man ju undra vad det är för dumt spån som betalar 120 000 kr för att ha döda djur på kroppen.
Citera
2005-03-03, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deranged
Hon suger gubbkuk för pengar. Varför erkänner hon inte??

Ja, varför Hon har ju allt att vinna på det.
Citera
2005-03-04, 00:22
Medlem
ricksons avatar
Vem fan betalar för att få sätta på det kioskaskrapet???
Citera
2005-03-04, 11:00
Medlem
magpies avatar
"Internationella affärsmän", dvs sexuellt frustrerade araber från mellanöstern och nyrika ryssar.
Citera
2005-03-04, 11:20
Medlem
LasVegass avatar
Har ni adressen till hennes hemsida? ;-)
Citera
2005-03-04, 11:39
Medlem
Ja...
svaret på den ursprungliga frågan om hon jobbar eller jobbat som CG finns det ett svar på... Angående Carolina Gynning så skall hon ha arbetat flitigt som CG,,detta kommer ifrån en vännina till henne som inte hymlar med med sitt leverne.. (även hon uppmärksamad i media). Olinda eller "cyckel-slangen" som Shawn på teveteve kallar henne så skall även hon ha "umgåtts" i dessa krettsar... om hon tog betalt för att få åka eller om det var helt frivilligt... det låter jag vara osagt.. men förstår jag min källa rätt så skall pengaflödet varit rätt bra åt alla hål(l)...

måste bara få skriva att Carolina G var min klara favvis både i BB och idagens mediaexponering.
Citera
2005-03-04, 21:05
Medlem
Kriminalarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Senorita Leon.... De är inte så lika direkt, hon och hennes bror. Hon är snygg och pratar felfri svenska, det kan man ju inte påstå att han gör direkt. Eller så är det en gimmick han kör med för att förvilla och verka mer genuin?!

Qui?
Citera
2005-03-04, 22:58
Medlem
StorMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kriminalaren
Qui?

Dogge i Latin Kings...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera