• 2
  • 3
2012-04-26, 04:05
Bannlyst
Jag varierar mina snussorter med general (bäst, gör skäl för sitt namn) ettan (2.a plats) och kronan (billigast, 42 kr per dosa) röda lacket

Är det någon som kommer ihåg snussorten golden river, tror att den utgått från sortimentet. God var den i alla fall.
Citera
2012-04-26, 07:29
Medlem
X-ray-flares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wagner77
Jag varierar mina snussorter med general (bäst, gör skäl för sitt namn) ettan (2.a plats) och kronan (billigast, 42 kr per dosa) röda lacket

Är det någon som kommer ihåg snussorten golden river, tror att den utgått från sortimentet. God var den i alla fall.
Golden River visst kommer man ihåg det, långt finskuret "torrsnus" som vad jag tyckte smakade russin riktigt gott men man köpte det mest som en kul grej, det var väl början på 90-talet det hade sin storhetstid i Sverige om jag inte missminner mig.
Själv så snusar jag Ettan lös och Granit lös, men jag tackar inte nej till en Grov eller General heller, Lös snus FTW
Citera
2012-05-02, 08:39
Medlem
CocainCowboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luffarn-med-kniven
Väldigt intressant frågeställning. Tror att det är väldigt individuellt bland såväl ass-burgers ( ) som neurotypiska.

Svar: Jag har Aspergers. Jag är periodare. I första hand rökare, men det är väldigt gött att lägga in en prilla då och då. Snusar Rapé White.

Precis som ovanstående talare är jag en periodare. Jag snusar i första hand, sen får jag för mig att jag vill sluta. Börjar röka då istället, sen tröttnar jag på det. Grymt irriterande, känner att jag borde slå hål i saken för en gång skull.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in