2012-04-24, 14:34
Medlem
Köpte mig en pulsklocka, polar ft4. Nu verkar det inte som att det går att se puls och tidtagarur funktionen samtidigt utan man ska hålla på att växla mellan dom med knapptryckningar.Min förra pulsklocka var en som följde med en prenumeration och tom den hade den funktionen.
Jag har gått igenom instruktionsbok samt info på polar´s hemsida och det verkar inte bättre än att man får växla själv om jag inte har missat något.
Om någon vet vad som gäller får ni gärna hojta till.

/ MVH.
Citera
2012-04-24, 15:07
Medlem
Framtidsatlets avatar
Nu har jag visserligen inte just den Polarmodellen, men min polarklocka visar både puls och tidtagning i tidtagningsfunktion, så att säga. Om jag inte missminner mig helt går det även att ställa in vilka olika funktioner som ska visas i dom olika menyerna. Men det ska vara fullt möjligt att ställa in så att du under din tidtagning ser var pulsen ligger också.

Dom är lite krångliga i inställningarna i början innan man har fått rätt på det..
Citera
2012-04-24, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framtidsatlet
Nu har jag visserligen inte just den Polarmodellen, men min polarklocka visar både puls och tidtagning i tidtagningsfunktion, så att säga. Om jag inte missminner mig helt går det även att ställa in vilka olika funktioner som ska visas i dom olika menyerna. Men det ska vara fullt möjligt att ställa in så att du under din tidtagning ser var pulsen ligger också.

Dom är lite krångliga i inställningarna i början innan man har fått rätt på det..

Hur jag än vrider och vänder så kan jag inte få till den funktionen :-(
Jag ser på Stadiums hemsida att dom dyrare modellerna av polar visar både tid och puls iaf på bilderna.
Jag får väl lämna tillbaks den om det inte löser sig.
Citera
2012-04-24, 20:06
Medlem
Framtidsatlets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evangelista
Hur jag än vrider och vänder så kan jag inte få till den funktionen :-(
Jag ser på Stadiums hemsida att dom dyrare modellerna av polar visar både tid och puls iaf på bilderna.
Jag får väl lämna tillbaks den om det inte löser sig.

Jag har en RS300X om det bringar någon klarhet i frågan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in