2012-04-24, 00:51
Medlem
Hej, jag e en kille på 16 år och jag mår skit. Min flickvän, eller ex rättare sagt, hade jag ett förhållande med i nästan två år, jag ska inte ljuga vi har bråkat o skrikit på varandra men inte konstant. Aja på senaste tiden har det blivit mer och mer bråk och vi har helt enkelt ändrats mot varandra. Hon hade fått nya vänner som inte jag tycker har ett bra inflytande på henne och jag tyckte hon blev mycket stökigare, hon började bråka med allt som rörde sej, hon åkte in till rektorns kontor tre gånger på bara en vecka. Problemet med henne är att om man säger något negativt om henne så blir hon arg, riktigt arg och eftersom det var tuffa tider mellan oss ville jag inte ta upp det så jag pratade med en tjej i min klass om det på facebook. Där sa jag mycket jag inte menade, jag sa att hon hade ändrats och blivit stökig och jobbig, jag sa att jag inte riktigt visste varför jaf va med henne då..jag vet att det var fel men jag visste inte vart jag skulle ta vägen o jag behövde få det ur mej. För tre veckor sedan så var det fortfarande dåligt mellan mej och min tjej och hon skulle utomlands en vecka för att tänka på om hon ville fortsätta förhållandet eller inte, men hon ville se mej innan. Vi var hemma hos mej och när jag gick så tog hon min mobil och rotade, då såg hon konversationen med tjejwn i min klass och gjorde slut...hon säger att hon älskar mej men kan inte ta tillbaka mej. Jag mår så dåligt utan henne , jag hatar mej själv för vad jag gjorde och nu är jag helt och hållet ensam, när jag försöker göra något gulligt för att vinna tillbaks henne stoppar hon mej, hon vill inte ha något med mej att göra längre..jag har verkligen ingen utan henne, allt jag gör om dagarna är att sova nuförtiden, jag kollar på mej själc i spegeln o skakar på huvudet..just nu har jag inte ens fötterna på jorden. Jag har försöjt prata om detta med någon bekant men dom gör allt för att inte prata med mej, så vad ska jag göra? Hur får man nya vänner? Hon e den enda somville va med mej men nu är hon borta, jag vet inte vart jag ska ta vägen...tack, jag behövde bara skriva ut mej....
Citera
2012-04-24, 01:10
Medlem
nabbolbs avatar
Trodde dom hade slutat skicka olydiga barn till rektorn.
Citera
2012-04-24, 01:12
Medlem
KloBengans avatar
Låt henne få space nu, du behöver det dessutom själv. Man tänker inte klart när man nyss blivit dumpad.

Ge det tid bara, det kommer bli bättre, jag lovar.
Citera
2012-04-24, 05:09
Medlem
Vill du ha henne tillbaka för att du älskar henne eller för att du inte vill vara ensam?

Det är svårt att veta vad tjejer vill i en situation som denna. Vill hon att du ska förklara det för henne eller vill hon verkligen att du ska lämna henne ifred. Jag personligen tror att om du inte snackar med henne så är det över, så om du vill ha tillbaka henne så leta reda på henne och ta ett seriöst snack med tjejen. Va lite allvarlig, ha en seriös ton när du förklarar vf du skrev så där om henne, hur hon har förändrats m.m. Och om du verkligen älskar henne så säg det...

Lycka till!
Citera
2012-04-24, 20:56
Medlem
Det är 18-årsgräns på forumet.

Iallafall, glöm henne. Gör ett kallt avsked, hör inte av dig någonting. Hon kommer att höra av sig då, för då tror hon att du "skiter i henne" och kommer göra allt för att visa hon är värd att älskas. Så som sagt, säg absolut inte att du älskar henne. Du är väl ingen jävla toffel ? Hör du av dig hela tiden så är "leken" i hennes händer och hon kan styra dig hur hon vill. Formbar lera ungefär. Du gör precis det hon vill att du ska göra, och om hon ser dig som något hon har tillgång till hela tiden så dör kärleken ut, väldigt fort.

Sen när hon börjar prata med dig igen så berättar du att du pratade med henne för att du var orolig för att hennes attityd har ändrats. Kanske om det var något som hänt henne som hennes kompisar visste om för du inte vågade fråga henne. Dra någon snyfthistoria om hur du ville hennes bästa.

Fruntimmer är lättavlästa.

Sen för det andra, STYCKESINDELNINGAR!!!!!!!!! SNÄLLA!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in